Tiedostojen poltto DVD:lle halutussa järjestyksessä?

Viestiketju Keskustelua musiikkiohjelmista -osiossa. Ketjun avasi Nikama 06.02.2010.

1. Nikama

Nikama Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Polttaessani DVD-MP3-levylle esim. jonkun bändin kaikki CD-levyt, laittaa CDBurnerXP-ohjelma tiedostot aakkosjärjestykseen, vaikka haluaisin ilmestymisjärjestystä. Pystyykö jollain ohjelmalla tai konstilla tähän?

2.  
  3. leinmi

leinmi Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    itse oon polttanu nerolla ja jos haluu järjestyksen ni oon laittanu aina numeron kansion eteen

4. Nikama

Nikama Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Niin. Tätä tapaahan tietty olen ajatellut. On se vaan kumma, ettei "fiksuissa" poltto-ohjelmissa ole mahdollista määrätä tiedostoja haluamaansa järjestykseen?

5. leinmi

leinmi Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    niinpä olen samaa mieltä

6. Nikama

Nikama Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Poltin kokeeksi CDBurnerXP-ohjelmalla useita cd-kansioita jokaisen eri sessiossa. Se näytti onnistuvan, mutta ainakin minun Philips-DVD-soittimeni näytti ne kuitenkin aakkosjärjestyksessä, joten homma oli turhaa. En tiedä sitten miten uudemmat stereot - joilla voi soittaa mp3-levyjä - käyttäytyisivät? Ehkä se numerointi on pienemmän riesan tie.

7. leinmi

leinmi Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    ei oo ainakaan missään mun soittimessa toiminu mikään muu kuin juuri tuo numero systeemi muuten ne tulee aakkos järkässä

Jaa tämä sivu