Mulla on työpöydällä semmoinen juttu kun ''sony ericson tiedostonhallinta'' Tuli vissiinkin sillon kun asennettiin Sony Ericson puhelimen ohjelmistoa. Mutta, sitä ei voi poistaa, ei niin millään. kun sitä klikkaa vasemmalla korvalla, niin valinnaksi tulee: Avaa Resurssienhallinta Luo pikakuvake Nimeä uudelleen mutta ei esim. unlocker assistantia, tai ylipäätänsä 'poista' nappia. Tietääkö kukaan miten sen saisi helvettiin työpöydältä? E: väärälle alueelle meni, srry voisikos joku siirtää?
Tiedostojen ja kansioiden poisto-ohjelmia: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/617920#3737175
tee siihen työpöydälle uus kansio vedä se ''sony ericson tiedostonhallinta'' sinne kansioon ja sit poista se kansio painamalla shift + del. Ite oon ainakin tolleen saanu poistettuu tollasii tiedostoja.
lataa Malwarebytes' Anti-Malware ja käytä sen sisäistä fileassassin ohjelmaa, minulla ainakin on lähteny sillä tiedostot jotka olivat ''jumittuneet'' koneelle.
Pistän vähän myöhässä, mutta vain siksi ettei kukaan enää vastaisi tänne. Tiedosto poistu poistamalla Sony Ericson PC Suite Asennusohjelman. Eli lopulta aika helposti.