Moi Elikkä mul ois semmonen ongelma et pitäis saada siirrettyy kamaa lähiverkossa.. Kotiverkko: mul on kaapelimodeemi ja siitä menee piuha koneeseen missä on 2 verkkokorttii ja sit siitä toisesta verkkokortista menee ristiinkytketty piuha toiseen koneeseen.. Olen hakenut sygate home network ohjelman joka jakaa netin automaattisesti mutta ei onnistu tiedostojen jakaminen kuin näissä dc++, mirc yms... olen yrittänyt laittaa koneita samaan työryhmään mutta sitten ei toimi netti ollenkaan kakkos koneessa..Niin mul on muuten winxp kummaskin konees... jos tajusitte jotain tästä tekstistä niin neuvokaa jos/kun osaatte....
Säädäppäs tuota sygatee, ennen kun jouduin uudelleen asentaan wintoosa, toimi mulla samalla tavalla lähiverkko ongelmitta. Mutta uudelleen asennuksen jälkeen en saanut sygatee lopettamaan lani koneen blokkaamista. Katseleppas sen logeja ja yritä saada se päästään toisen koineen läpi.
Moi sygatessa säädöt vähissä vaikka onkin uusin versio. oisko teillä tietoo mistään ohjelmasta joka jakaisi windowsin tiedostojenjako tyylin mukaan... per**** emmä osaa ees kirjottaa tota sellain hienosti.... Eli pitäis saada vaan sellain että sisko pystyy käyttää mun koneella olevaa kansiota toisesta koneesta.. ei pitäis olla vaikeeta mutta ei mee mulle jakeluun....