Moikka.. Itselläni on tuo sähköposti hiukan kuin private ominaisuudessaan. Olen tietokoneelle asettanut sen samoin kuin puhelimelleni. Mielestäni ihan mainio sähköpostiohjelma. Pienen ongelman vain nyt hoksasin. Olen tallentanut mallin "Templates" jossa on oma allekirjoitukseni. Kun lähetän viestiä lähetän tämän mallin kautta. Se ei näy tämä vCard vaikka olen sen liittänyt rastilla lähteviin viesteihini. Testasin. Lähetin viestin toiseen omaan sähköposti osoitteeseen. Siellä tämä vCard kortti pitäisi näkyä. Thunderbird - työkalut - tilien asetukset Jos lähetän ihan normaalisti, enkä käytä mallikappaletta. Silloin se toimii. Tämä ei mikään maatamullistava ongelma ole, mutta tietääkö joku voiko vCard kortin saada mitenkään liitettyä viestiin mikä lähetetään mallikappaleen kautta.
En tunne tuota Thunderbird-ohjelmaa muuten kuin nimeltä. Sellaista tuli mieleen, että jospa se visiittikortti pitäisi määritellä käytettävän mallin liitteeksi. Eli jos tuo kuvan valintamerkki ei jostain syystä vaikuta silloin, kun mallia käytetään?
Aikani kun etsin ratkaisua niin löysin millä saan tuon vCard kortin mukaan. Siellä on kohta jolla voin liittää tämän kortin. Vaikka lähetän tuon mallin kautta...