niin eli kuka osaisi auttaa minua zoo kentässä.kun en pääse sinne kalaakvaario paikkaan millään mistä sinne pitää mennä äsken koitin päästä sinne ja tuskailin puol tuntii ilman tulosta eli pyytäisin peliä pelanneita auttamaan minua pelissä
Selostus oli "hieman" sekava, mutta broidin mukaan sun pitäis jotain ohutta rautatankoo pitkin liukuu. v0rad0r: Kyseessä on Tony Hawk Pro Skater 4
To get into the aquarium, get on top of the snack building, ollie off and then grind the elephants back. ??? Täältä löytynee lisää vinkkejä jos ongelmia tulee: http://www.gamefaqs.com/console/gamecube/game/33069.html
no ei oo vaan auttanu en oo päässy vieläkään sinne "akvaario paikkaan".Eli onko se ohut putki se missä on niitä kalojen kuvia ja sitäkin pitkin olen liukunut ainakin 100 kertaa.Et jos joku vois auttaa mua siinä kohas . ps.anteeksi tekstin epäselvyys
öö en oo kyseistä pelii pelannu mut kyl yleensä googlella saa läpipeluu ohjeet kirjotat vaikka tony hawk 4 faq kyl sieltä varmaa jotain tulee
Eikö Pein antanut jo tarpeeksi tarkat ohjeet? Menet siis sen kojun katolle joka on siinä kirahvien vieressä, hyppäät norsua kohti ja grindaat sen selkää pitkin... norsu vauhkoontuu ja ryntää siihen akvaarion seinään, jolloin pääset sinne sisään.