mulla on the sims house partyssä vähän ongelmia kuten otsikosta näkyy.... no mutta nyt asiaan... onko kellään käyny sillä lailla että oot poistanu sen sitten asentanu sen joskus uuddelleen nii et pysty enään asentaa??? mulla se valittaa jotain tollasta ----->Sorry, there´s not enough disk space free on.253403522 bytes are required and only -1 bytes are free.<---- mulla on kyllä vapaata tilaa vaikka kuinka... mutta voiko kukaan auttaa???
oikeastaan mä formatoin koneen niin se lähti pois ja kyllä se pelasi ennen ihan moitteetomasti ei ees hidastellu
XP kanssa voit kokeilla ajaa sitä install/setup ohjelmaa vaikka windows 98 yhteensopivuustilassa. Eli sen ohjelman päällä oikea hiiri ja ominaisuudet/properties ja sitten yhteensopivuus/compatibility välilehti ja sittan suorita tämä ohjelma/run this program ja sitten raksi siihen ja valikosta windows 98
Siis mikä käyttöjärjestelmä on? Toi compatibility mode toimii suunnilleen kaikissa ohjelmissa, ei vaikuta on kaupasta ostettu vai netistä ladattu ohjelma.
käynnistä/start->suorita/run->cmd sitten kirjoitat ver tai sitten käynnistä valikosta katsot(näkyy vasemmassa laidassa windows ME/XP/98/95).
oon testanu ei ala pelittämään mutta mä taidan ny tietää sen ongelma ku katoin sitä cd:tä niin siellä on setup.ini tiedosto ja siinä on freediskspace:0 eikä sitä pysty muuttamaan mitenkään ku se on cd
kokeileppa kopioida asennuslevyn sisältö kovalevylle johonkin kansioon ja koita asennusta sieltä. kurkkaa myös ettei esim C aseman juuressa ole setup.ini tiedostoa jossa olisi mainintaa tuosta freediskspacesta tai vastaavaa. edit:typoja