The Filmmachine ongelmia.

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi isopotsi 12.04.2008.

1. isopotsi

isopotsi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli tälläisellä ohjelmalla olen saanut yhden 'testi' -elokuvan onnistuneesti poltettua DvD:lle teksteineen. Versio on 1.5.3... Kysymyksiä kuitenkin heräsi, koska kun olin valinnut avi. tiedoston mikä pitäisi kääntää dvd:ksi, niin sen jälkeen huomaa ton 'Video encoders' kohdan ja siihen pitäisi valita joku. tohon testi-dvd:lle valitsin HCencoder. Eli tolla sain loppujen lopuksi onnistuneesti elokuvan DvD:lle, mutta sen 'kääntäminen' DvD:ksi kesti 4 TUNTIA! Vaihtoehtoa nimeltä Cinema Craft Encoder ei voinut valita kun valitti jotain, sekä sama juttu Canopus Procoderissa. Sitten kokeilin QuEnc ja se näytti aluksi menevän hyvin, mutta yht'äkkiä tuli virhe ja 'ohjelma pitää sulkea'. Eli ainut vaihtoehto on siis toi HcEncoder, mikä kestää käännyttää sitä videoo dvd:ksi 4 tuntia... Onko mitään selkeää keinoa, että ei menisi toi käännyttäminen niin pitkään?

Käytän dvd-levyinä yksikerroksisia DVD-RW 4.7GB 1-2x ja poltin ne Video_TS ja Audio_TS -kansiot Nerolla 2x nopeudella. Hyvää jälkeä tuli, mutta tekstit tuli hitusen liian isolla, mutta ei ei se mitään laitan seuraavaksi vähän pienemmällä. Toimii hyvin meijän dvd-soittimella. nyt vain ongelmana on se, että mun koneella on ruhtinaallisen paljon noita avi. elokuuvia ja ne kaikki haluaisin Dvd:eille, mutta on hitsin tylsää hommaa jos yhden käännyttämiseen kestää 4 h.

Vielä lisäksi pitäisi kysyä, että kun jonkun tekstitys-tiedoston muoto on 'ei mikään', noiden .sub ja .srt :eiden lisäksi ja sitä 'ei mikään' tekstiysta ei löytynyt ollenkaan listalta, missä pitäisi laittaa se tekstitys, niin voiko sitä laittaa ollenkaan elokuvaan mukaan? Voiko sitä 'ei mikään' -tekstitystä muuttaa .sub:ksi tai .srt:ksi?

KIITOS jos apua löytyy, varmaan aika sekavasti esitin kysymkset. Voi olla, että tää on väärässä paikassakin, mutta laitoin nyt tänne kun tuolla kysellään noita elokuvien poltosta dvd:lle.

Viimeksi muokattu: 12.04.2008
  2.  
  3. skyrben

skyrben Guest

Aika säätämiseltä vaikuttaa enkä tunne kyseistä softaa,mutta jos haluat perus Dvd.n teksteillä ilman menuja onnistuu se todella helposti dvdSanta DVD kiinteillä teksteillä tai WinAVI kummatkaan eivät ole "ilmaisia" joten osta,lainaa ,varasta....itse käytän WinAVIa koska se on nopeampi ja convertoi muutenkin lähes kaikkia media filejä..

WinAVI

Subtitle Workshop
    WinAVI
    Subtitle Workshop :lla teksti .srt muotoon ja saman nimisinä movie.avi ja movie.srt samaan kansioon .

sitten auki WInAVI
    valitaan DVD
    haetaan leffa
    valitaan output directory ja format,ja valitaan advanced...
    fontti asetukset ja ok
    ok

That´s it !

4. isopotsi

isopotsi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Okei, kiitoksia! Tuolla saa jo kelpo Dvd:n mitään menuja ei tarvikkaan olla.

5. odemies

odemies Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mites kun mulla on aivan eri näköinen kun advanced kohtaa painaa?
    Ei pääse laittamaan textejä mihinkään kohtaan?!

Vanhempi versioko?

Jaa tämä sivu