The amazing Spiderman! :)

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi tobina 01.10.2002.

1. tobina

tobina Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Elikkäs.. otin koneelle spiderman the movie pelin demon, kun yritän aloittaa sen, se ilmoittaa: "You must have a TNL capable 3D card to play this game."
    Mulla on Radeon FSC näytönohjain ja kone on tänä vuonna ostettu joten onko mahdollista ettei ohjain pysty pyörittää vai ???

Pitäis kai olla directX 8.1, mä en tiedä mikä versio mulla on. Voiko päivittää netistä?

Ja lopuksi, mulla on koneella spiderman ja spiderman the movie pelin demot, onko kaksi eri peliä?

2.  
  3. Khauron

Khauron Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    TNL = Transfer & Lightning, tuo on peleissä käytetty systeemi. Mielestäni koneesi / näytönohjaimesi pitäisi pystyä pyörittämään tuota, joten taitaa olla aika päivittää korttisi ajurit.
    Directx 8.1b:n (joka on tällä hetkellä uusin versio) saa netistä Microsoftin sivuilta. Eli http://www.microsoft.com/directx/ ja sieltä sitten downloads -> valitse oikea käyttis. XP:lle ei DirectX:ää tarvi päivittää.

4. tobina

tobina Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mulla on XP joten se ainakin on ok..
    tuota.. nyt lyö vähän tyhjää ton kortin päivittämisen osalta.. miten se tapahtuu?
    (noloa :)

5. Khauron

Khauron Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    Eli aivan aluksi sinun täytyy tietää mikä kortti sinulla on. Sanoit että sinulla olisi "Radeon FSC", joten tästä sitten valmistajan sivuille (joka on siis ATI). Nyt sitten täytyisi tietää kortin nimi tai piirin nimi. Eli onko kortti ATI rage tai niin päin pois. Yleensä tämä selviää näytönohjaimen laatikosta.

Kun tiedät mikä kortti sinulla siihen täytyy imuroida oikea ajuri ATIn sivuilta. Valitset vain etisivulta että "find a driver" ja siitä sitten käyttis ja korti kuntoon. Sitten imuroit tiedoston omalle koneellesi. Asennus lähtee päälle tuplaklikkaamalla imuroitua tiedostoa.

Jaa tämä sivu