Eli tässä tuumailin että kummin päin kannattas tehdä odotella että hinnat tippus vai hankkia 19 tuumanen laajakuva näyttö. Näyttö tulis normaali xbox 360 käyttöön vai kannattaako kikkailu? mites näytön säätäminen pitääkö resoluutio säätää ensin tietokoneella vai käykö valikoita selailla ilman tietokonetta?
Mulla on tft-näyttö käytössä xboxin kanssa ja toimii todella hyvin. Mä mieluummin ostaisin sen näytön, jos kerran käytät xboxin kanssa pelkästään ja mahdollisesti PC:n kanssa. Ja ne resot säädetään xboxin kautta, eli ei tarvi kikkailla PC:n kanssa.
Tietysti jos haluat kaiken irti boksistas, niin kannattaa ostaa se FullHD. Ei ne nytkään hirveen kalliita ole, joku Sonyn Bravia oli jotain 1900€.
Juu pieni hintaero on esim 19" wideen reilusti rapiat puoltoista tonnia, ja sonyn (kuten muidenkin uusien 2ke-> telkkujen) hinta tippuu muutamassa kuukaudessa saman verran kun toi 19" maksaa.
Nythän oli myös aivan juuri tulossa näyttö jossa äänen läpimeno joten helposti saa vaikka pc:n kajuittimista äänet tulemaan himpskutti kun en merkkiä muista mutta hintaa taisi olla jku. 350e
Minulla on samantapainen valintaongelma täällä: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_jump.cfm/643881/3897619