TF5100PVR:n kanavat järjestykseen...

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi JakBot 19.07.2005.

  1. JakBot

    JakBot Member

    Liittynyt:
    19.07.2005
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    En löydä mistään miten saisin pistettyä kanavanumerot järjestykseen. Suosikkeja voin kyllä säätää, mutta siinä kohtaa missä manuaalissa lukee, että pitäisi olla "Järjestä Kanavat" -nappi - ei ole mitään. Boxi tuli uusimman FW kanssa, joten voiski olla että siinä on jotain muuttunut, vai olenko missannut jotai tosi pahasti?

    Toinen mitä en onnistunut mistää löytämään on USB ajurit kyseiseen boxiin, löysin kyllä ongelmia asennuksessa ja siihen ratkaisut, mutten itse ajureita mistään.
     
  2.  
  3. Kurtza

    Kurtza Regular member

    Liittynyt:
    23.12.2004
    Viestejä:
    655
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    1) "Kanavien järjestely" löytyy joulukuisesta ohjelmaversiosta ja
    uudemmasta sitä ei tietääkseni löytynyt.

    2) USB-ajuri tulee ainakin Altair ohjelman mukana.
     
  4. JakBot

    JakBot Member

    Liittynyt:
    19.07.2005
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos, sain USB toimimaan. Jos pistän joulukuisen FW:n - kanavat järjestykseen - takaisin maaliskuisen, pysyvätkö kanavat järjestyksessä?
     
    Viimeksi muokattu: 21.07.2005
  5. Komikus

    Komikus Member

    Liittynyt:
    22.06.2004
    Viestejä:
    74
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tietäisikö joku vielä vastausta tuohon JakBotin viimeisimpään kysymykseen? Mikä sen toimivan firmiksen versionumero on? Mulla TF-NCPTf 1.07 ja Kanavien järjestely -valikko puuttuu. Kanavia ei voi edes vaihtaa numeronäppäimistä, ainostaan p+ ja p-.
     
  6. Kurtza

    Kurtza Regular member

    Liittynyt:
    23.12.2004
    Viestejä:
    655
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Multa löytyy versio on 1.02 (6.12.2004) ja en ole vielä kokeillut päivittää boxia uudenpaan versioon lähinnä tuon puutteen takia.
     
  7. Komikus

    Komikus Member

    Liittynyt:
    22.06.2004
    Viestejä:
    74
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Vielä kun tietäisi mistä tuon vanhan ohjelmistoversion saa (voi laittaa linkin jos tietää). Valmistajan sivut ympäri maailmaa tyrkyttävät vain uusinta. Eikö mikään TAP voi kiertää tuota? Rasittavaa kun EPG:nkin käyttö on vaikeaa kun kanavat ovat sekalaisessa järjestyksessä. Täytynee viedä laite takaisin kauppaan jos ongelma ei ratkea.
     
  8. JakBot

    JakBot Member

    Liittynyt:
    19.07.2005
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse tyydyin käyttämään vain favoritejä. EGP:ssä ja muutenkin kanavat menevät p+/- näppäimillä siinä järjestyksessä kun ne ovat valitussa favissa. Olin vanhassa boxissa tottunut ok näppäimellä tuoman kanavalistan esiin, nyt pitää siis ensin painaa kerran fav ja sitten ok - eipä minua haittaa yhtään. Numeroista kanavia toki voi vaihtaa, jokseenkin esim tv1 on minulla 1000, mutta tosiaan käytän tuota listasta valitsemista numeroiden sijaan.
     

Jaa tämä sivu