Kun pelaan team fortress 2 niin aina kun kuolen tai tapan niin lentää vihreetä mössöö ja totain vietereitä, nalleja, ankkoja sun muita tyhmiä tavaroita. Olen katsonut youtubesta joitakin videoita ja olen huomannut että kun pelin hahmo räjähtää niin siitä lentää verta ja ruumiin osia ja kun olen kavereiltakin kysynyt tätä samaa asiaa niin hekin väittävät että, kun he räjähtävät niin niin verta ja ruumiin osia lentää sinne sun tänne. Mitä minun pitäisi tehdä???
Riippuu millä servulla pelaa, se lataa malleja ja modelleja jolloin ne veri pärskeet o korvattu niil leluilla.
Tuo PartyMode johtuu Team Fotresin julkaisemisen vuosipäivästä loppunee kai sunnuntain ja maanantain välisenä yönä. Se pitäisi saada pois komennolla: tf_birthday 0
Hmm... mulla on kans samantyyppinen ongelma eli kaikilla tyypeillä on hatut ja kun kuolen tai muut kuolee lentää jotain ilmapalloja sun muuta sälää. Kokeilin tuota Tf_birtday 0 mutta ei auttanu, sama meininki jatkui. Pitääkö se laittaa jonnekkin notepadiin pääkansiossa?
Steamista ostettuna pelit sensuroidaan maiden lakien puitteissa. Näitä sitten seurataan IP-osoitteiden perusteella. Esim. Saksassa ainakin osa Steam-peleistä on sensuroituja. Suomessa ei moista sensurointia ole. Omassa TF2:ssa on ilmestynyt myös nuo hassut hatut, joita ei ole aimmin ollut. Eivät ne pelaamista haittaa, ja eihän veri ole pääasia Kyseessä on luultavasti aiemmin mainittu alkuperäisen Team Fortressin synttärit (julkaisupäivä 24.8.1996).