TeleWell TW-EA200 ADSL modem

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi jassukata 10.04.2005.

1. jassukata

jassukata Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Onko kukaan palauttanut biosia ko. laitteeseen?Hermostuksissani resetoin kai sen kun en silloin tiennyt mitä tuosta takapuolella olevasta reset nappulasta oikein resetoidaan.Myöhemmin luin telewelin sivuilta ohjeen joissa neuvotaan biosin palautus mutta kun minulla ei ole alkuperäistä levyä jossa olisi esim. usb ajurit ja nuo sivustolla olevat ajurit ei kuitenkaan näytä kelpaavan vaikka niitä yritän asentaa.Palautus ohjelma olisi jo boottilevyllä tehtynä ja se toimisikin, kun vaan olisi oikeat usb ajurit!

2.  
  3. pkaksp

pkaksp Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Eihän se reset nappi siinä motukas tee muutaku palauta motukka tehdasasetuksiin. Eli jos se on toiminu ennen resetointia ilman asetuksien säätämistä ni pitäis sen pelata resetoinnin jälkeenkin samalla lailla.

Eikö ota nettiin yhteyttä vai mikä mättää?

4. jassukata

jassukata Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    juu,mä siis painelin useamman kerran peräkkäin resetistä ja nyt power -sys -link valot palaa jatkuvasti eikä adsl valo edes vilahda.Telewelin oppaassa sanottiin että jos bios on sekaisin niin oireet olis just tuollaisia.

5. lettas

lettas Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    219
    Pisteet:
    93
    Sitä reset nappia ei kait saisi paljoa painella laitteen ollessa päällä. Jos mitään eloa et laitteeseen saa, lähetä telewellille motukka. Veloittaa muistaakseni muutaman euron siitä lystistä.

6. pkaksp

pkaksp Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    No mulla toi bios sekos just samasta laitteesta ihan itsestään. Eli eräänä kauniina päivänä starttasin motukan ni valot palo just niinku sanoit. Vein motukan takas liikkeeseen mistä sen ostin ja ne lähetti sen takuuhuoltoon telewellille.

Eli jos sulla on takuu siinä viel voimas ni lähetä se telewellille mielummin kuin se että rupeet sitä biossia itte sinne värkkään.

7. jassukata

jassukata Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    no mä kyllä jo ostin uudenkin tw-201 mallin kun luulin vian olevan vekottimessa mutta vika onkin meille tulevissa linjoissa,ovat kuulemma olleet tietoisia asiasta mutta ei ole korjannut kun ei ole valitettu.Eli ei ole kai takuuta jäljellä kun silloin taannoin toivat tuon kun otin adsl liittymän...

8. jassukata

jassukata Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16

Jaa tämä sivu