Telewell TW-EA 200 voiko olla konfiguroitu NAT-tilaan

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi starman2 08.03.2004.

1. starman2

starman2 Guest

Mitä tämä tarkoittaa ja miten sen voi kiertää tai estää?.
    Sain tuon ulkoisen boksin soneran 512 liittymän mukana ja nyt tuntuu imuttaminen hitaalta. Imutus nopeus on 15-23 kB/s ja imutus katkeilee usein vaikka olen Suomi-hubilla. Miksi imutus katkeaa vaikka se jolta imutan on paikalla (varmaan nukkumassa ja kone vaan päällä) ja sitten se taas alkaa itsestään uudestaan. Näin käy muutaman minuutin välein. DC++:n asetukset ja ohjelmalliset palomuuri asetukset ovat kyllä todennäköisesti kunnossa.
    Vai onko tuo 15-23 kB/s hidas - en minä tiedä, kun käytän konetta ekoja kertoja ja alan olla jo vanha pieru, että hyvä kun näen ruudulle asti. Jos joku auttaa, niin kertokaa tosi vaiheittain, koska hyvä kun osaan avata tän sivun ja lukea vastauksen.

2.  
  3. HerraHuu1

HerraHuu1 Guest

No, voiha olla et sä oot aina sattunu imuroimaan sellasilta joilla on huono yhteys/monta slottia auki. Mulla on kans toi TW-EA200 ja kyllä mulle tulee usein 40-50kt/s, et en mä usko et sun laatikossa on mitään vikaa

4. starman2

starman2 Guest

Vika selkisi. mulla oli väärä oma ip. olin sen kattonut tuolta myip.comista, mutta koska selaimeni lähiverkkoasetuksissa oli määritelty välityspalvelin käytettäväksi, joten myip ilmoitti omaksi ip:kseni operaattorini jonkin välityspalvelimen, niin olin laittanut sen asetuksiini.
    Tästä lähin tarkistan ip:ni dosista, joka kerta kun avaan yhteyden....

Jaa tämä sivu