1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Telewell Adsl-modeemi/palomuuri

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Quantum 18.09.2003.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Quantum

    Quantum Member

    Liittynyt:
    18.09.2003
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sain juuri ADSL yhteyden pelaamaan (soneran kautta) ADSL modeemissani on palomuuri (Telewell EA716) Olisi erittäin mukava pitää tämän modeemin omaa palomuuria päällä jatkuvasti. Olen vain törmännyt pienoisiin ongelmiin, nimittäin jokaiselle ohjelmalle täytyy tehdä palomuuriin sääntö eli antaa luvat käyttää jotain tiettyjä TCP/UDP portteja. No tähän asti on mennyt ihan ok, olen lisäillyt eri ohjelmien vaatimia portteja palomuuriin (että se hyväksyy liikenteen molempiin suuntiiin)

    Mutta nyt tuli seinä vastaan kun yritin saada DC++ ohjelmaa toimimaan. Nimittäin se saattaa vaatia että portti 411 on auki, saattaa olla myös portti 1900 ja portti 11000, tuntuu että jokaisella ihmisellä/serverillä olisi eri osoite missä ne on. Eli tarkoitan, että on aika vaikeata alkaa lisäämään jokainen portti erikseen palomuuriin.

    Tietäisikö joku jotain keinoa miten saisin toimimaan DC ohjelman hyvin palomuurini kanssa ? DC++:_ssa on SOCKS 5 kohta, voisinko tätä jotenkin hyödyntää, ja jos kyllä niin miten ?

    Koneen käyttöjärjestelmä on Windows XP/ muita tietoja muistia 512/ xp 2100 amd

    Olisin erittäin kiitollinen jos joku asiantuntija voisi auttaa minua tämän ongelmani kanssa..
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu