moi millä ohjelmalla voi muuttaa tekstitysten fontin kokoa ja väriä niin että minkä verran on muutettu fontin kokoa ja väriä näkyy dvd-soittimessa minulla on leffat avi muodossa ja tekstitys on srt muodossa niitä ohjelmia mitä olen kokeillut niissä pystyy muuttamaan fontin kokoa ja väriä mutta kun keilin sitten dvd-soittimessa fontin koko ei muuttunut miksikään vastaa pian
Oletko kokeillut VobSub:ia? Lataa ohjelma -> avaa Subresync -> Open -> valitse tekstitystiedosto -> Edit... -> muuta haluamasi koko ja väri -> Ok -> Save As... Mulla on toiminut.
moi olen ladannut koneelle tuon vobsub ohjelman ja kokeillut muuten osaan käyttää tuota ohjelmaa mutta tekstitys tiedosto on style muodossa kun olen muuttanut fontin kokoa ja väriä ja painanut save as sen jälkeen tallentanut sinne kansioon vastaa
moi tuo vobsub ohjelma ennenkun talensin muoto oli subripper srt muoto sitten tallensin tuli teksti haluatko korvata tämän tiedoston painoin kyllä missä on avi elokuva sen vieressä on kaksi tekstitys srt muodossa style muodossa kun poltan levylle ja katson dvd-soittimessa tekstitys ei muuttunut ollenkaan vastaa pian kiitos
Oletko varma, että toistit oikean tekstityksen? Oliko alunperin kaksi srt-filua vai tuliko toinen kun olit tallentanut Subresync:llä tiedoston?
moi avi elokuvan vieressä on yksi tiedosto srt muodossa jonka olen ladannut netistä kun tallensin tuolla subresync ohjelmalla sillon tuli semmonen tiedosto kun style srt tiedoston viereen kun poltin dvd-levylle ja katsoi dvd-soittimessa ei polttanut kun avi elokuva tiedoston ja srt tiedoston jonka olen ladannut netistä ja joka näkyy pienellä tekstitys tiedostoa saako mitenkään style tiedostoa muutettua srt muotoon olen ladannut nuo tekstitykset opensubtitles sivulta netistä ladatut tekstitykset näkyy dvd-soittimessa pienellä vastaa pian moi
moí mitenkä nuo asetukset pitäs olla tuossa subresync ohjelmassa että fontin koko muuttus ja väri muutus kun niitä muuttaa ja kun katsoo dvd-soittimessa muutokset näkys dvd-soittimessa olen ottanut nuo tekstitykset opensubtitles sivulta netistä elokuvat on avi muodossa ja tekstitykset on srt muodossa vastaa pian kiitos etukäteen
Mielenkiinnolla olen tätä seuraillut jonkin aikaa... Esim Philips DVP5980:lle on ihan sama miten muutat tekstien väriä tai kokoa. Ei vaikuta mitään. Fontin kokoa (ja väriä) voi muuttaa vain vaihtamalla DVD soittimen firmis (johonkin epäviralliseen) Ps. Pasihy! Olisihelvetinpaljonmukavampilukeaviestejäsijosedesyrittäisitkäyttääpilkkuja japisteitä...
moi minun dvd-soittimen malli on dvd-1080p8 malli pystyykö millään ohjelmalla muuttamaan tekstityksien fontin kokoa niin että ne muutoket näkys minun dvd-soittimessa? saako nuita tekstityksiä mitenkään kiinni tuohon elokuvaan niin että ne ei olis irto teksteinä eli kun laittaa elokuvan pyörimään ne tulis automaattisesti? saisko mistää muualta tietoa nuista elokuva tekstitys fontin muuttamisesta vastaa