olisi hiukan "tyhmä" kysymys mistä johtuu, kun nykyään alan katsomaan leffaa niin teksti on siinä kaksi kertaa? pienempi teksti on toisen alla. kiitoksia etukäteen
esim. ffdshow.n tekstit ja toistoohjelman tekstit päällä, jommasta kummasta pois. Tietysti kertoisi enemmin tuo mikä soitin, mahdolliset codekit?
FFDShow + VobSub FFDShow + Videosoitin, mikä tukee tekstityksiä VobSub + Videsoitin, mikä tukee tekstityksiä Esim. tuollaisilla ohjelmilla tulee noita päällekäisyyksiä. FFDShown Video decoder configuration ikkunassa ota rasti pois kohdan Subtitles edestä. Tai poista tekstitykset käytöstä media soittimestasi.
NUIJJA: käytän BSplayer ja en nyt muista mitkä codeit olen ottanut käyttöön. OneMember: koitin neuvoasi mutta ei auttanut. tehdään vaikka niin, että jos kerrotte mikä soitin olisi hyvä käyttää jne. kiitoksia jälleen. olette loistavia
Tässä muutama lainaus ohjelman foorumeilta: Eli kun käynnistät ohjlman, tuleeko kellon viereen uusia pieniä kuvakkeita näkyviin? Tuossa miten BSplayerin tai VobSubin tekstitystuki otetaan pois päältä. EDIT: Tuo hyvän soittimen ehdottaminen on vähän kaksipiippuinen juttu... Minulla meni usko BSPlayeriin, kun siitä tuli adware 1.38 version jälkeen ja nyt ainoa tapa saada [ehkä puhdas] versio on ladata siitä Pro versio torrenttina. Mutta muutama tuttu vannoo tuon Pro version perään ja sanoo sitä BSPlayer ja VLC on parhaat media soittimet. Mutta minä pidän ilmaisista ja selkeistä ohjelmista, joten asennan aina koneelle ensin FFDShow + AC3Filter koodekit ja sitten soittimena toimii Windows Media Player tai VLC Media Player (jälkimmäinen toistaa melkein mitä tahansa).
soittimista sama kuin OneMember ja pakko mainostaa tuota MPC.tä BSplayer.istä täällä ei ole kuin muutaman tunnin kokemus vuosien takaa, ei tykätä. Tätä myös FFDShow + AC3Filter ja oma ykkonen johon tykästynyt Media Player Classic ja Windows Media Player<- pakko käyttö/ "jossain" erityistapauksissa VLC <-joka kaikki toistanut mitä tarvitsee ainakin täällä. Ja oppaita,,,,,,,,, FFDshow AC3Filter Media Player Classic VLC media player Ja putsaat ohjelmat, yleensä kaikki täältä,,,, http://www.download.fi/
Pakkohan tähän on tulla myös itsekin mainostamaan Itselläni on käytössä GOM Player, kiva pikku softa joka VLC:n tapaan sisältää omat kodekit, ja siinä on myös toiminto (jota en vielä koskaan itse ole tarvinut), joka kertoo mikä kodekki mahdollisesti puuttuu ja mistä sen voisi mahdollisesti saada. Ja on ihan siistin näköinenkin.