eli tuossa olin leffaa kattelemassa ja yhtä äkkiä katoaa leffasta tekstit ei auta laittaa uudestaan vaan pitää aloittaa leffa alusta laittaa tekstit ja laittaa samaan kohtaan missä ne loppu mutta myöhemmin tekee saman uudestaan..mikä avuksi?
Kurkkaa vaikka windowsin notepadilla että tekstitykset ovat kunnossa, ettei ongelma johdu keskeneräisistä teksteistä. Jos tekstitykset ovat ok ja olet vannoutunut bsplayerin käyttäjä, niin yritä asentaa ohjelma uudelleen, mikäli tekee saman kaikkien leffojen kanssa. Mutta jos sinulle on se ja sama millä soittimella katsot niin itse suosittelen VLC Media Playeria..
Aukase tekstitys filu muistiolla ja kato mikä on viimisen lauseen ajoitus. Veikkaampa että tekstit on tarkoittettu 2 cd:n versioon eli mistä latasit ne tekstit niin siellä on todennäköisesti cd2. Tai sitten se on yksinkertaisesti kesken se suomentaminen. Mutta harvemin tämmösiä on jaossa.
on ihan valmiit subit ja ei lopu kesken eikä oo 2cd versio, en ole ihan aloittelija näissä jutuissa. Mulla oli bsplayer asennettuna ja se toimi kunnes asensin vlc playerin dvd:n kattomista varten. No nyt näyttäyis ongelma kadonneen kun asensin bsplayerin uusiksi??? En vieläkään tiedä mistä johtui.