Mulla on yhdistetty televisio tietokoneeseen, niin leffan tekstitys ei näy televisiossa mutta tietokoneessa näkyy. Missä voisi olla vika? Tietokoneen näyttö on 17 tuumaa ja televisio on 21 tuupaa
Jos käytössä on BSPlayer niin ONGELMA: Käytössä BSPlayer ja tekstit eivät näy TV:ssä. RATKAISU: BSPlayer asetuksista päälle "Draw subtitles to overlay surface" "piirrä tekstitys peittotasolle"
Bsplayeriä käytän Mistä bsplayer pron asetuksista minä löydän tuon tekstitys asetuksen kun minä en löydä sitä
Kohtasin saman ongelman. Käytän mv2Playeria. Mikä mahtaa olla siinä jekku jolla tekstit saa näkymään? Kokeilin options-> subtitles kohdasta ruksia kohdissa: use GDI, draw ffdshow ja draw in video (only in vmr9) mutta mikään näistä ei auttanut.
Onko tekstit ja leffa samassa kansiossa samalla nimellä? ( leffa.avi ja leffa.srt ) joten pitäisi ton soittimen ne subit näyttää... EDIT: asenna ffdshow ja käytän sen subtitles tukea.
Ffdshow on asennettu ja subtitle tuki laitettu asennuksessa päälle. Tekstit ja leffa eri nimellä mutta käytin add subtitles toimintoa joten tietokoneen ruudulla tekstit näkyvät ok, mutta ne häviävät matkalla tv:seen. =)