Tekstitys + BsPlayer

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi summer11 04.05.2008.

1. summer11

summer11 Guest

Olen ajastanut tekstitykset Workshopilla, mutta kun tallennan niin tuntuu että se muuttaa ajastukset samanlaisiksi kuin ne olivat ennen muokkausta. Ja sitten kun haluan katsoa elokuvan BSplayerillä ja lisään tekstityksen, se ei näy !! Mutta kuitenkin ladatut tekstitykset näkyvät, mutta niissä ajastus on pielessä!

2.  
  3. skyrben

skyrben Guest

korvaatko tallentaessasi vanhan ?

4. summer11

summer11 Guest

Niinkuin, että kun olen muokannut ladattua tiedostoa että tallennan siihen samaan ? Olen tehnyt niin ja myös yrittänyt sitä 'Tallenna nimellä'.

5. Noranti

Noranti Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Katso tuotos VLC llä. Jollei toimi silläkään niin kokeileppa muuntaa tekstitys (ajastuksen jälkeen) toiseen muotoon Subtitle workshopilla jotta voit olla ihan varma, että muutokset menevät uuteen tiedostoon. (Save as: SubRip-ruudusta .srt:ksi tai DVDsubtitle:stä .sub:iksi) ja sitten vlc:llä katsomaan. Kyllon kumma jollei toimi.

6. skyrben

skyrben Guest

mites vlc player tähän ongelmaan liittyy ?

7. Noranti

Noranti Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Siten että se on parempi soitin kuin bsplayer. Filmi joka ei toimi jollain muulla saattaa hyvinkin toimia vlc:llä moitteetta, siinähän on sisäänrakennetut kodekit. Eli bsplayerisi ei ehkä toimi kunnolla jonkin kodekkiongelman takia vaikka materiaali olisikin "oikein".

8. skyrben

skyrben Guest

siis hetkinen, ellen ihan väärässä ole niin kyse oli tekstityksen ajastuksista ? Ja vaikka vlc on playerina parempi kuin bsplayer niin sen tekstin muokkaus ominaisuudet ovat onnettomat tai siis niitä ei ole ollenkaan.

Jaa tämä sivu