Tekstityksien muokkaaminen?

Viestiketju VCD ja SVCD -formaatit -osiossa. Ketjun avasi spetteri 15.04.2002.

1. spetteri

spetteri Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mikä olis hyvä ohjelma muokkaamaan teksityksiä leffassa, pitäs saada isommaks kun ei tahdo kauempaa nähdä (telkkarista)
    Voiko tekstitykstä siirtää jotenkin alemmas, tällä hetkellä ne on leffan päällä alhaalla, mutta saisko niitä siirettyä jollain ohjelmalla alemmaks...aina mustan palkin päälle niin erottas paremmin
    -likinäköinen- = )

2.  
  3. espe0

espe0 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    hmm... jos kyseessä on DivX elokuva(t) erillisellä tekstitys tiedostolla niin sehän rippuu toistossa käytettävästä ohjelmasta.

Ainakin DivXG400 ja BSplayer ohjelmissa saa säätää tekstityksen kokoa ja sijaintia asetuksista.

???

4. spetteri

spetteri Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    joo nimenomaan divX, ei mikään kökköjä svcd/vcd juttuja...
    mulla on tapana ottaa tekstitys leffasta vobsubilla ja sit "liimaan" sen leffaan dvd2avilla, joten voinko mä siinä vaiheessa kun mä otan tekstityksen irti leffasta, korjata sen kokoo tms. vobsubilla (en osaa käyttää kyseistä ohjelmaa muuhun kuin tekstityksen erittelyyn) vai pitääs sitä käsitellä jollain muulla?
    Haluan siis pitää tekstityksen kiinteänä jälkeenkin päin leffoissa, koska en (enkä koskaan) käytä mitään Bsplayeria...tosin ei mulla ole syytä haukkua kyseistä ohjelmaa kun en ole sitä ikinä käyttänytkään...

Jaa tämä sivu