Eli tekstitykseni menivät väärään paikkaan, kun olin katselemassa Bsplayerilläni videota. Aluksi luulin, että se johtui pelkästä bsplayeristä, mutta sama ongelma oli tullut myös Nero Showtimeeni. Miten saan tämän ongelman pois? PS: Olen testannut katsella muitakin videoita tekstityksien kanssa ja sama ongelma tulee edelleen.
Mitä tarkoitat tuolla, että tekstitykset menivät väärään paikkaan? Väärään kansioonko? Ainahan voit siirtää tekstitykset sinne, missä videokin on ja nimetä ne samannimisiksi, kunhan muistat tekstitykset nimetä niin, että perässä on .sub.
Tarkoitan, siis, että kun katson elokuvaa, tekstitykset ovat suunnilleen keskellä ruutua ja se on aika ikävää katsoa semmoista.
Mikähän tekstitysfiltteri noita tekstejä toistaa (vobsub, ffdshow)? Sen asetuksista voi noiden tekstitysten paikkaa myös säätää.
Vobsubihan mulla. Voisikohan syy olla, että poistin juuri hiljattain tuon ffdshow:n, kun se pisti videoihin semmoisen oudon jutun, joka näytti infoa äänestä yms.? No testaan asentaa sen uudelleen ja katsoa, että tapahtuuko mitään. PS: Miten voin vaihtaa tekstityksen paikkaa ihan asetuksista? Olen testannut bsplayerin tekstityksien asetuksista, mutta se ei ne oikein muutu, vaikka yritän.
http://www.nefernetti.com/vobsub-asetukset/vobsubasetukset000.jpg tuossa tuo vobsubin asetus (Override placement). Ja nuo FFDshow:n vihreät tekstit olisi lähteneet OSD:n ottamisella pois päältä FFDshow:n asetuksista.