Heippa, mullois sellanen ongelma, että kun oon ladannut yhteen elokuvaan tekstit tuolta divxfinlandin sivuilta, niin noin puoleen väliin asti tekstit on täydelliset kunnes sitten ne tulee ensin hieman jäljessä ja sitten loppuu kokonaan. Niitä tekstejä on kyllä cd1 ja cd2 mutta kun puolenvälin jälkeen loppuu tekstit ja sen jälkeen olen laittanut tuon cd2 "päälle" niin mitään ei tapahdu. olen yrittänyt myös yhdistää noita teksti kansioita mut ei sekään ole auttanut. AUTTAKAA kiitos
Helpoimmalla pääset jos löydät semmoiset tekstit jotka on ajastettu juuri sille elokuvan versiolle joka sinulla on. Suomalaisia tekstityksiä on helppo etsiä esim. Subsearch.org:n haun kautta.
Kiitos yritin katella sieltä nyt niitä tekstejä mut ku latasin niit ja yritin avata ja kahtoa et onko oikeat niin ei vaikuttanut olevan :/ en nyt sitten tiedä mistä saisin oikeat tekstit .
Subsearch.org:n haku, laita siihen ehkä koko (latauksen nimi/ kansio) esim. "Elokuva.Elokuva.LIMI.DVDRip.XviD-NÖÖDiVx" niin löytäneen oikeat, jos on. Ja jos elokuva on yhtenä osan etsi niitä tekstejä jotka yhdellä cd.llä. Ohjelmia tekstien yhdistämiseen / säätelyyn Time Adjuster / Subtitle Workshop nimet vie jonkunlaisiin käyttö oppaisiin ja gookelilla lissää.
Jos et löydä tekstityksiä niin sellainen ohjelma kuin Aegisub. Harvinaisen yksinkertainen käyttää ja uudelleen ajoittaa tai liittää 2:n cd:n tekstikokonaisuudet yhdeksi.