Tietokoneella tekstit näkyy ajallaan. Subit on presiis samannimiset avin kanssa. Irrallisena tekstitiedostona poltettu ja dvd-soittimella tekstit tulee väärään aikaan. Toisissa aikasin ja toisissa myöhään. Kun lykkään poltetun levyn takasin tietsikkaan niin taas näkyy leffassa tekstit täysin ok. Onko siis yleensä mahdollista dvd-soittimessa itsessään olla jokin ongelma et ei yhdistä tekstejä oikeaan aikaan ja voikohan sitä säätää??? Olen kyllä manuaalia koittanu kahlata, mutta en löydä vastausta. Soitin on Sony DVP-NS708H. Probleemi on ihan uusi sillä aiemmin poltetut levyt toimii edelleen. Tänään poltin SAMALLE LEVYLLE kuusi leffaa, joista kolme oli imutettu aikaa sit koneelle ja toimivat vallan mainiosti. Toiset kolme uusia ja tekstit ihan viturallaan. Olen ihan pihalla...
Katso onko tekstipääte .srt, tuolla pitäisi toimia. Muunnoksen voi tehdä subtitle workshop ohjelmalla.
Luultavasti tekstityksen formaattina on käytetty jotain muuta kuin mitä dvd-soittimet tukevat. Itselläni on ollut vastaavanlaisia ongelmia ja kokemukseni pohjalla olen tähän asti onnistunut seuraamaan videoita 100% täsmällisillä tekstityksillä. Subtitle Workshopissa voit ladata kyseisen tekstin ja mieluiten tallennat nimellä tekstityksen formaattiin MicroDVD. tekstityspääte on .sub ja yleensä kaikki dvd-soittimien valmistajat tukee sitä MicroDVD-formaattia.