Eli tämmönen ongelma. Kun katson avi filmiä bsplayerillä ja katson sitä tv:n kautta, ei tekstit kuitenkaan näy kunnolla. Kun laitan playeristä "piirrä tekstitys kerrostustasolle" joka on käsittääkseni se overlay, näkyvät tekstit semmoisena puurona josta ei saa mitään selvää. Tämä siis sekä pc:n monitorissa että tv:ssä. Mutta kun otan overlayn pois päältä, näkyy tekstit hyvin. Tosin vain pc:n monitorissa. Kummallisinta tässä on että viimeksi kun katoin elokuvia kys. soittimella kaikki toimi hyvin. Nyt teksti tv ruutuun ei toimi ollenkaan. Millään elokuvalla. Olen sen jälkeen asentanut uudelleen kaikki codecit sekä playerin. Ei auta. nWiew säätöjäkin olen yrittänyt rukata mutta ei löytynyt apua sieltä. Joten löytyiskö keltään mitään vinkkiä?
wmp ja vobsub on ainakin toimiva vaihtoehto. Nää tv-outit on yleensä kiinni tähtien ja kuun suhteesta kaiuttimies asentoon et toimii tai ei
tarkoitatko windows media playeriä? ja imutin tuon vobsubin mutta en saanut tekstejä sillä näkymään. yritin etsiä netistä ohjeita ja ainoa mitä löysin oli että tekstit samaan kansioon leffan kanssa ja pitäisi tekstit näkyä mutta ei vain näy??
siis noissa yleensä on sellanen helppo juttu et instaa vaikka uusix se bsplayer ja sit kokeilet eri säätöjä,ihan kivaa touhuu..tai sit ei
Tekstien nimi on oltava sama kuin leffalla ja samasa kansiossa.. esim: leffa cd1.avi ja leffa cd1.sub
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/60299 Sama ongelma kai? Mä luovutin ja asensin vanhemman BSPlayerin. Alko pelaamaan hyvin,noi RC1 BSP:t ei vissiin ihan pelaa