Eli, tälläinen vika, eli kaikki DVDRip-axxo julkaisut leffat ei suostu näkymään tekstien kanssa, pari FXG julkaisua tekee saman... Missään muussa julkaisuissa vika ei esiinny, eikä omatekemissäkään, kaikki ajurit on uusimpia, ja tämä vika on ollut alusta lähtien ongema koneessa jonka veljeni minulle vuosi sitten teki. Veli ei vikaa löydä (ja osaa koneille sentään jotain tehdäkin), onko jollain ollut samaa vikaa, osaisi auttaa tässä, ärsyttävä vika??? Käytössäni on Zoomplayer ja normi mp player, vika ei ole playereissä kun oon asentanut montaa erilaista, vika esiintyy myös tekstitys muokkaus ohjelmien mukana, eli kun heivaan tekstitystiedoston pois niin kuva kyllä näkyy, mutta tekstitystiedoston kanssa playeri kyllä aukeaa mutta ei "liiku" mihinkään. kiitos.!
Onko käytössä pelkästään toisto-ohjelmien tekstitys tuki? Asenna VobSub tai jos FFDShow on asennettu, niin laita rasti sen astuksissa kontaan enable subtitles. Myöskään monta playeria ja/tai koodekki pakettia ei ole aina hyväksi. Yleensä AC3 Filter + FFDShow + VobSub hoita homman ihan WMP soittimella. Myös VLC Media Player on kokeilemisen arvoinen (sis. omat koodekit ja tekstitystuen)
On pelkästään toisto-ohjelmia. Uusin VobSub asennettu, FFDShow asennettu ja koitettu FFDShow:n omilla tekstitys asetuksilla, ei auta, kuva ei pyöri, ei millään toisto-ohjelmalla jos tekstitystiedosto on samassa kansiossa, muuten kuva pyörii sit ihan ok kun tekstityksen siirtää tosiaan pois, eli ei ole vika noissa mitä luettelit. Eikä ole päällekkäisiä ajureita, vanhat ainapoistettu ensin ennen uusien asennusta, vanhoja ajureitakin olen koittanut ja vika esiintyy myös silloin täsmälleen samoin, ja korostan nyt sitten vielä sitäkin että sama tiedosto toimii täsmälleen samanlaisilla ajureilla ja ohjelmilla toisessa Pc:ssä, se tästä ihmeellisintä asiassa onkin, ja kuten edellä mainitsin niin vika on ollut koneen Upouutukaisesta saakka, vanhalla pc:llä nämä näkyy edelleenkin...
miks tekstit tekee sillai et noin joka kolmas vilahtaa mahdoton lukea. Sitä edellinen teksti jää vähän pidemmäks aikaa. Bs playerillä katon ja ffdshow tekee ne työt. Ja ne tekstit on ihan oikeat versiot eikä niihin ole koskettu millään tavalla. paitsi nimi vaihdettu sama kun leffal ja .sub muotoon jos ne on ollut .srt. Subtitle workshopin pienestä kuvasta katsottuna tekstit toimii normaalisti koska ffdshow ei näytä niitä. Ennen ei ollut tätä ongelmaa kunnes jouduin viruksen takia poistaa kaikki ja asentaa uudelleen ja nerolla jos polttaa dvd niin ei tuu kiinteit tekstei vaikka ffdshow näkyy alalaidas olevan päällä? ennen tuli? Elikkäs 1. miten tekstit saa tulemaan niin ettei n. joka kolmas vilahda? 2.Miten saa kiinteät tekstit ffdshow:lla dvd:lle neroa käyttäen? Kiitos vastauksistanne näin etukäteen!
"jonesi11" 1: Joko sun tekstit ja video ei synkkää keskenään eli väärät versiot sekä video ja suveissa. 2: Itse olen käyttänyt Nero 6, Video 3:sta, teen yleensä tee oma videoelokuvasi, tekstit tulee automaattisesti, kun subit on samassa kansiossa ja on Ffdshow asennuttu koneelle. On kylläkin muitakin tapoja esimerkiksi polttamalla suoraan jollakin polttoihjelmalla dvd:n subin kanssa, mutta en juuri muista ohjelman nimeä sorry.