Osaatteko sano riittääkö 500wattinen poweri. Prossu:q6600 3.0Ghz, Näyttis:GTX 260 ja emo: Abit ip35-e. Ja sitte on tuossa tuo kovo ja dvd asema tietenki. Kiitos Muistit ois: 2x2gb 800MhZ Virtalähde on: MACRON ATX POWER 500W
Pelkästään watit eivät kerro riittävyyttä. Powerissa on 3.3V, 5V ja 12V lähdöt, tästä esim. näyttis käyttää vain 12V, jos tämä linja on erittäin heikkotehoinen, niin poweri ei riitä. Macron merkkinä ei sanonut mitään, guulasin vähän ja hinta 500w mallissa pyöri ~35€ luokassa, tämä ei ole hyvä alku. Kun etsin tarkkoja tietoja kyseisestä mallista, ei niitä ollut listattu edes product sivuilla No mutta jos katsoisit powerin kyljestä noi rail:it ja Amppeerit tänne, niin voidaan tehä enemmän.
pitäis riittää. itellä oli ennen 400w macroni ja se riitti tälle mun kokoonpanolle mikä näkyy sigusta. siinä oli vain semmmonen ongelma että sen powerin lämmöt nousi pelatessa melkein 70asteeseen. mutta jos minä olisin ostamassa uutta poweria niin ostaisin kyllä jonkun muun kuin macronin. edit. jos sulla on semmonen poweri niin voithan sää koittaa sitä mutta kyllä se voi olla ettei tuo poweri riitä kun sun näyttis tarvii enemmän virtaa kun mun ja vielä tuo neliytiminenkin haukkaa enemmän niin kyllä se on siinä ja siinä onhan se poweri kuiten 100W tehokkaampi macroni. kyllähän siitä aika räjähdysherkkä systeemi tulisi. meinaan vain että jos se macroni posahtaa niin menee pian koko kone uusiks ja sitte voikin miettiä olikohan tämä kokeilu tämän arvoista...