Moikka Kysyisin et mitä mun kannataisi tehdä kun itelläni on fujitsu siemens kone scaleo p ihan uusinta mallia mut ei vaan oo mihinkään pelaamiseen, ostin siihen jus club 3 d ati radeon x700 näytönohjaimen prossu on celeron r cpu 2.8 ghz onko tarpeeks vai pitäiskö vaihtaa muistii 768 ddr kiintolevy 40 gb niin et pelit kyl pyörii mut noin strategiat ei oikein jonkun verran pätkii välillä, mut niin pitäiskö ostaa lisää muistii vai uus prossu tai mikä on kannattavinta teidän mielestä voitteko ystävällisesti vastata mun sähköpostiin jos on mahdollista edit: mika
Ensinnäkin: Pisteen ja pilkun käyttö ei ole kielletty. Varsinaisesta kysymyksestä en paljon saanut edes selvää. Sen voin sanoa, että celeronit eivät ole pelikoneeseen soveltuvia prossuja. Jos panostat ensi kerralla vähän enemmän kieliasuun, niin voin ehkä sanoa jotain noista muisteista ja kovostakin. EDIT: Luettuani tuon viestin vielä joitakin kertoja uudelleen taisin vihdoin tajuta mistä on kyse: Muistia on jotakuinkin riittävästi pelaamiseen, joskin ei se pahaakaan tee nostaa vielä gigaan. Tuolla näytönohjaimellakaan ei kyllä uusimmat pelit toimi kovimmilla asetuksilla ilman pätkimistä. Kovalevy on pieni, mutta jos ei lisätilalle ole tarvetta, niin mikäs siinä.
Oletkos päivittänyt jo näytönohjaimen ja piirisarjan ajurit? Nekin vaikuttavat yllättävän paljon asiaan.
Jep Sorry!, oli aika kiire muutenkin kirjoittaa toi viesti. Niinpä ei pelaakkaa mut voisitko selittää miten ne päivitykset tehdään? /selkeesti/ alusta loppuun, koska en oikein osaa?
Eli etsi uudemmat ajurit laitteelleesi. Eli ATI:n näytönohjaimille ajurit löytyy http://www.ati.com/support/driver.html tuolta. Emolevyn kotisivuilta löytynee tuoreimmat chipset(piirisarjan) ajurit.
Joo mä hain sieltä suoraan ton Windows XP Drivers and Software sen jälkeen mä otin RADEON sit siihen tuli tälläinen CATALYST 5.7 Windows XP - Driver Download ja alhaalla oli sitten high speed Download klikkasin sitä jne. Meniks oikein mut tosta tehtäväpalkista oikeasta puolesta lähti se ATI merkki joka kyl on aina ennen näkynyt, pelit kyl toimii silti samalla tavalla et en mä ainakaan poistanut sitä?
Kun olit sen ladannut niin klikkasitko sitä lataamasi asennustiedostoa, eli asensitko sen myös? Ilmeisesti asensit kuitenkin. Tästä lähtien tiedoksi sitten että ne vanhat ajurit on suositeltavaa poistaa ennen uusien asennusta, ja bootatakkin pitäis siinä välissä.
Joo kyl mä ne vanhat otin veks, mut en kyl viel tajuu et miks toi ati lähti tosta reunasta veks, mut jos kerta toimii niin mikäs siinä, mitä prossua suosittelet nykyään? vai pitäiskö lisätä vaan muistii?
Uusimpien Catalystien kanssa on tuntunut olevan jotain häikkää tuon ATI kuvakkeen kanssa. Tarkempaa tietoa ei ole kun en ole ATI miehiä
Ihme juttu kyl toi ati! pitäs vaihtaa prosessori mut kun en tiie mikä kannatas jos otan athlonin 64 niin siihenkin pitäs saada hyvä emolevy? onks mitään suositeltavaa??