Tehokaskone

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi KeijuKoo 08.09.2008.

1. KeijuKoo

KeijuKoo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Arnadalta olen ajatellut ostaa koneen. Uskaltaisko tuolta komponenttliaskurista rakentaa vai tyydynkö perinteisesti pakettikoneeseen? Kasaamisen jätän suosiolla liikkeen hommaksi!

Tälläistä oon katellut:
    http://www.tehokaskone.net/ArnadaHomePower.html

Tohon vielä käyttöjärjestelmä Windows Vista Home Premium. Taas tämä iänikuinen kysymys, otanko minkä bittisen? PERUSTELKAA!!!! Mielellään kiitos ja onko kellään kokemusta noista 5.1 kaiuttimista!? Tuleeko niistä liikaa johtoviidakkoa vai ottaisko sittenkin vaan perus kajarit? Entäpä virustentorjunta, ottaisko ton F-securen ku ei ole kuin 29€ vai olisko joku ilmaisohjelma mikä on VÄHINTÄÄN YHTÄHYVÄ tai parempi.

Kiitos kaikille vastailijoille etukäteen ja pahoittelen jo etukäteen myös kirjoitusvirheistä.

2.  
  3. teme2

teme2 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ota vaan toi amabdan kone jos et halua kasata konetta;) toi kone on ihan tehokaskin;)

Ota käyttikseksi Vista Home Premium 64bit, kun se tulee ottaa muististakin kayttöön koko tuon 4 gigaa ja 32bit ottaa vain 3 - 3.5 gigaa;)

Virustorjuntaa ei kannata ostaa, kun tarjolla on hyvä ilmaisiakin;;)

Viimeksi muokattu: 08.09.2008
  4. Thor1993

Thor1993 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No jos nyt kumminkin kasattais sulle tääl osist kone ja sillee ku saisit paljon paremman hinta/laatu suhteen. Kun ite valittet osat ni voit kasauttaa liikkeessä eikä tarvii ite sitä kasata. Ja kuten teme sanoi virustorjuntaa ei missään nimessä kannata ostaa ilmaisia saa yhtähyviä osa jopa parempia kuin maksulliset. Itse suosin Avast:ia.

5. KeijuKoo

KeijuKoo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    En rupea itse kasaamaan sitä kun tiedän ettei siitä mitään tulis. Olen tähänkin asti ostanut kännykkäni, kodikoneet sekä muut vempaime valmiiksi pakattuina/kasattuina niin en lähde tämänkään kanssa pelleilemään pikkurahan takia.

Kiitos Teme nopeasta ja selvästä vastauksesta! Päädyn siis 64 bittiseen kun tuntuu olevan samanhintainenkin. Miksi sitten kukaan lähtis ostamaan 32 bittistä, täytyyhän siinä jokin mutta juttu olla. Vai!?

ENTÄPÄ miten noiden kajareiden suhteen!? Noi 5.1 kajarit houkuttelee ihan sikana, mutta en tiedä että mitähän siitä tulis. Johtoja kaikkiallako? Entä pitäiskö mun ostaa siihen vielä joku äänikortti erikseen vai mennäänkö tolla mikä koneessa jo on!? Tietäiskö kukaan mitään 5.1 "kotiteatteri" tyylistä kajaria mikä toimii ilman johtoja... siis kaikki ne kajarit.

Niin ja kiitos Thor... Avastilla siis mennään ;D

Kiitti vielä kaikille etukäteen, vastanneille!!!! SUURI APU!

Jaa tämä sivu