Tehokas Sonyn peliläppäri!

Viestiketju Myydään -osiossa. Ketjun avasi joonas151 13.03.2011.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. joonas151

joonas151 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli myynnissä olisi aikalailla uusi peliläppäri. Verkkokauppa.comissa sen hinta oli ostaessa 1400€. Nyt myisin sen 1200€. Saa tietenkin tinkiä (ainakin yrittää). Paikka kunta on sitten Kemi. Jos on oikeasti kiinnostusta, niin voi lähettää yksityisviestin afterdawnissa.

Vähän teknisiä tietoja:
    Erittäin tehokas Intel i7 740qm neli-ydin-prosessori.
    6GB keskusmuistia.
    Nvidia gt330 näytönohjain. Riittää tosi hyvin esim. CoDien pelaamiseen ja muihinkin.
    Näyttö on tarkkaa full hd:tä.
    500 GB kovalevyä.
    Käyttöjärjestelmä on tietenkin windows 7 home premium.

Sonyn vaio läppäreissä kuten tässäkin tulee mukana erittäin hyödyllisiä apuohjelmia. Yksi niistä on sellainen, joka hoitaa itse koneen esim. tarkistaa päivitykset jne.
    Toinen (ehkäpä hyödyllisempi) on sitten sellainen, joka eheyttä levyn, optimoi suorituskykyä ja nopeuttaa konetta muutenkin. No nyt vähän korjausta. Nämä ovat samaa ohjelmaa ja kaksi eri toimintoa. Nämä toiminnot eivät vaadi mitään teknistä osaamista. Koneen komponentteja voi myös vianmäärittää tässä samassa ohjelmassa, esimerkiksi prossua, näyttistä, muistia jne. Sonyn oma mediasoitin tulee myös mukana.
    Ohjelmia on paljon, joista voin kertoa lisää kiinnostuneille myöhemmin.

Noista voi sitten kysyä lisää jos jäi mielen päälle jotakin.

Syy miksi myyn sen on se, että haluaisin ostaa pöytäkoneen jota voi sitten ylikellottaa ja tällaista. Käytössä ei ole ilmennyt minkään laisia ongelmia tai hitauksia. Ostettu noin kuukausi sitten, joten päälle päin ihan kuin uusi. Naarmuja ei ole missään.

Itse olen asentanut koneelle office -07, kuvankäsittelyohjelmia ja muita hyödyllisiä. Voin sanoa rehellisesti etteivät nämä hidasta koneen toimintaa, mutta kyllähän ne voi myös poistaa jos siltä tuntuu.

Kysykää vaan lisää :D

2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu