eli tarttisin uudelle 4Ghz koneelleni uuden näytöohjaimen hinta sais olla jotain 200€ tai alle itse olen katsonut tälläisiä mikä näistä olis hyvä ja suositelkaa jos tiedätte parempiä tulis peli käyttöön ja ne vois olla miellumin tuolta sivulta: http://www.mjtech.fi/index.php koska olen tilaamassa sieltä muitaki osia ASUSTEK GF 6800XT PCI-E 256MB VGA+DVI+TV ASUS GF6600 GT PCI-E 256M GDDR3 SILENCER ASUSTEK GF 6600 AGP 256MB VGA+DVI+TV ---------- oho väärä kanta en otakkaan tätä ASUSTEK X1600 PRO PCI-E 256MB VGA+DVI+TV ASUSTEK X1300 PRO PCI-E 256MB VGA+DVI+TV ASUSTEK X1600 XT PCI-E 256MB SILENT VIVO Sitten vielä mitä tarkoitetaan PIKSELILIUKUHIHNOILLA onko parempi kuvan laatu jos niitä on paljon kiitos jo nyt avusta
en usko että pixeliliukuhihnat vaikuttavat kuvanlaatuun, mutta suorituskykyyn sitäkin enemmän! tossahan on tuleva ohjaimesi ihan siinä ylimpänä, 6800XT. edit. joo, näyttäs vielä olevan pirun kilpailukykyseen(140€) hintaan, eli se vaan! edit2. HUOM TARKOTAN AGP OHJAINTA!
Tuossa näyttää olevan yksi AGP kantanen näytönohjain. Onko Emossasi kummatkin kannat vai vain toinen...kumpi? Se maksaa kylläkin 200€ ja rapiat mut noista ottasin kyllä sen jos PCI-E kanta on kyseessä.
Ota huomioon sitte että nVidialla XT tarkottaa karsittua mallia, toisin kuin ATi:lla. Mutta silti noista se on paras ohjain
ennemmin hankit näyttiksen jostain muualta.. esim. http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/26157
perun aikasemmat puheeni, kun toi 6800XT onkin pci-e josta puhuin... mutta siis jos ostat agp:n niin sillon "6800XT agp 128mb" -malli!
Tarkotat varmaa PCI-E? Niil o vissi ero. Se riippuu vähän miten laskee mut jos uut konet oot kasaas ni pci-e ehdotomasti.
En nyt oo kasaas uutta konetta mutta kysäsin vaan että onko niillä suurta eroa!!!... Olisko toi Hyvä näyttis GF 6600 GT 128mb ??? ku itellä on nytte ati radeon 9200 128mb
jos olet uutta agp ohjainta ostamassa niin toi "ASUS 6800XT 128mb agp" on juuri kuin sulle tehty! ja on nopeampi kun 6600gt.
Olisko noi Sapphire näyönohjaimet minkätasoisia esim.. SAPPHIRE X1600 PRO AGP 256MB DDR2 DVI+TV 138€.... siis olisko toi parempi ku se 6800 xt 128mb