joopajoo,en sitten millään tajua miten saan erillisen tekstin videoon jotta se sitten näkyisi dvd-soittimessa.olen kyllä lukenut aikaisempia kirjoituksia ja yrittänyt vaikka millä ohjelmalla...tekstit näkyvät kyllä mukana esim radlightilla mutten ole polttanut levylle kun en ole varma roikkuuko ne enää sitten mukana...kiitos etukäteen...enkä kyllä aio antaa periksikään...
siis en kyllä nyt onnistu mitenkään.olen lukenut n.miljoona aikaisempaa kysymystä ja kokeillu vaikka mitenkäs päin mutta en vaan onnistu.onko ylipäätänsä olemassa jotain ohjelmaa mikä tekisi kaiken heti kerralla? kun minulla on nyt se video xxx kuva signaalin pakkaus DivX codec,teksti srt tai sup.en vaan tajua että saan tekstit radlightilla näkymään filmini kanssa ja aivan oikeassa ajassa mutta esim.media playerillä ei näy kuin pelkkä kuva.haluaisin saada filmin joka siis pyörisi dvd soittimessa teksteineen.täytyykö itse filmille ensin tehdä jotain että ylipäätänsä saan kaikki vobit ja video_ts hommelit näkyviin? täytyy vähän kysellä tyhmiä mutta jostainhan se on aloitettava helpointahan olisi löytää ohjelma jolla samalla voisi tallentaa tai polttaa cd:lle tai dvd:lle kun ne kerran toimivat kimpassa...