tuota noin ei taida olla mikään uusi ajatus tamääkään että rakentais itse DVD-soittimen joka lukis DVD VCD SVCD XVCD CVD DivX Xvid Mp3 levyjä ym . Osat vois olla vaikka 1000 amd atlon microATX emo DVD-asema virttalähde näyttönohjain .
Muuten se on ihan toimivan oloinen, mutta Windows XP:n oma Media Center Edition voisi olla hyvä ratkaisu ATI:n MC:n tilalle, niin ei tarvisi välttämättä hiirtä ja näppäimistöä, tai ei ainakaan mitään kalliita sinihampaita, vaan tavalliset riittäis mitkä vois laittaa piiloon, koska niitä ei paljoa käytettäisi. Itse Linux käyttäjänä suosittelen kokeilemaan vaikka tätä http://fin.afterdawn.com/uutiset/arkisto/3747.cfm
No on se mikro bitti kyllä jo luettu ja etenkin se aihe. Kotelo kyllä oli siinä ihaan cool mutta siitä sais maksaa itsensä kipeäksi . pitäs olla hieman halvempi kotelo no sehän vois tehä itse tai teettää jossakin nyrkkipajassa.
Onko Mikrobitti muka tullut jo ? Jaa,varmaan sinne Hesaan , uskon että se on huomenna postilaatikossa.
Puhe oli 4/2003 numerosta, koska se on ton viestin kirjoitus hetkelle uusin MB...tai siinä ainakin on toi kyseinen juttu...
Enäähän se ei ole uusin, tänään tuli uusi ainakin Keski-Suomessa. Niin, onhan se MikroBitin näkemys itse kasatusta DVD-soittimesta aika hintava, mutta sellainen olisi kyllä hieno jos olisi varaa rakentaa se.