eli ostin orange boxin ja asensin kaikki pelit muut toimii mutta team fortress 2 ei...peli käynnistyy mutta ei mene millekkään servulle... itkee koko ajan"connection failes after 4 retries" eikä mikään palomuuri estä ku oon kokeillu palomuurin kanssa ja ilman....auttakaa....myös oon asentanu diretx uusimmat päivitykset ja näytön ohjaimen kanssa...!!!!!!
Tuo "Connection failed after 4 retries." -virheilmoitus tulee silloin, kun koneesi client-ohjelmisto ei saa yhteyttä peliserveriin. Näytönohjain/DirectX etc ei liity asiaan mitenkään. tf.virasto.com:27016 tf.virasto.com:27017 Tuossa pari suomalaista serveriä, ja ainakin itsellä nuo toimii ongelmitta. Jos noihinkaan ei pääse, niin alkaa kuullostamaan palomuurinongelmalta. Onko mikä palomuurisofta käytössä? Ja jos on jokin ulkoinen softa käytössä, niin onhan Windows:n oma palomuuri kytketty pois?
joo ei toimi noi servut... ja kaikki palomuurit on kiinni...myös windowsin oma....consoles lukee näin :Both ConVars must be marked FCVAR_REPLICATED for linkage to work (r_VehicleViewDampen) UnserializeDMX: Unable to open file "tf2_playerstats.dmx" Unknown command "sv_backspeed"
Pistetään nyt tänne, kun en jaksa uutta ketjua alottaa. Eli, miten voin poistaa serveriltä tullutta muokattua sisältöä tf2:sta, vai pitääkö alkaa uudestaan asentamaan?
Mulla on veri muuttunu keltaiseki ja kun hahmo räjähtää kappaleiksi, niin ruumiinosat on jotain herätyskelloja, kalanraatoja, jousia jne.
Ne ovat tulleet modeista/plugineista mitä pelaamillasi servereillä on käytetty. Yleensä kaikki ladattu sisältö löytyy polusta: X:\Program Files\Steam\SteamApps\*accounttisi*\team fortress 2\tf Jokainen häiritsevä efekti oman pääkansionsa alta.
Ei mulla ollu tuolla muita kansioita, kuin bin, cache, cfg, DownloadList, downloads, maps, materials, media, resource ja sound. Katoin noi DownloadList ja downloads, mutta molemmat oli tyhjiä.
Sieltä ne pitäisi löytyä. Äänet sound -kansiosta, graafiset efektit ja materiaalit materials -kansiosta jne. Siellä on niitä kansioita niin vähän, että voit katsoa ne läpi. Ja jos ei löydy niin selaa kansioita tästä polusta: X:\Program Files\Steam\SteamApps\*accounttisi*\team fortress 2