TEAC DV-W58G-A ei polta 8x dvd-r levyille?

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Dude84 31.12.2004.

1. Dude84

Dude84 Guest

Miksiköhän Teacin asema ei polta 8x nopeudella BulkPaqin 8x dvd-r levyille?
    Asema tukee 8x polttoa dvd-r levyille.
    Firmwaren päivitys ei auttanut :(

2.  
  3. ktorni

ktorni Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ilmeisesti uusinkaan firmware ei tunnista ko. levyä 8x-levyksi, jota en kyllä yhtään ihmettele BulkPaqien kohdalla.

4. kari72

kari72 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mä taas tein FW päivityksen ni lopetti tukemast sellasii levyi mitkä tähän asti toimi moitteettomasti. mistä löydän alkuperäsen ku ei tainnu tulla tehtyy kopioo siit!?!

5. Ufferi

Ufferi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mulla olis sellanen ongelma kans et en oiukeen tiiä et miten pitääs polttaa noit 8x levyjä ku polttaa 4x niin tulee kohtia jossa pätkii ja jos polttaa nopeempaa niin tulee lisää pätkimis kohtia. ja kaveri polttaa saman laisille levyille niin mitään ongelmaa ei oo. jos joku tietääs miten sais toimimaan niin olis kiva kuulla. niin joo ja uusin firmware on päivitetty

6. Ufferi

Ufferi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    niin joo ja unohdin sanoa että mulla oli ennen noita levyjä 4x levyjä joita poltin 2,4x nopeudella ja niissä ei ilmestyny minkään näkööstä pätkimistä eikä mitään. sitte mulla oli vielä tos yhes vaihees philipsin 8x levyjä niin ne ku poltti 2,4-4x niin ne toimi ekan kattomis kerran kunnolla ja sitten joka katselu kerran jälkeen tuli lisää pätkintä kohtia

7. EsaMa

EsaMa Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jotkut levyt on vaan niin paskoja että niille pitää kirjottaa hitaammalla nopeudella, kun mitä valmistaja lupaa... ostakaa kunnon levyjä! Tosin tuo asemakaan ei mikään laatutuote ole, joten...

Jaa tämä sivu