Teac DV-W50DK vs. Teac DV-W50D

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi RiipFader 20.12.2003.

1. RiipFader

RiipFader Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mitä eroa näillä asemilla on?

Tilasin nimittäin Verkkokauppa.comista DV-W50DK-mallin (hintaan ~147 euroa), ja paketti tulikin kiltisti perille..
    Paketti oli DV-W50DK-mallia, sisältäen kaikki luvatut manuaalit ja tilpehöörit.. Mutta itse asema oli sitten DV-W50D-malli! (Asema maksoi sillä hetkellä noin 20 euroa vähemmän kuin DK-malli, eikä sisältänyt mitään ohjelmistoja tai vastaavaa..)
    Asemien poltto- ja lukunopeudet ovat ilmeisesti samat, mutta olisi kiva tietää onko Verkkokauppa.com kusettanut (tai että onko jossain tapahtunut inhimillinen erehdys) minua.. Eli siis, onko asemissa mitään eroa?

2.  
  3. Altec-

Altec- Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itselläni on kyseinen DV-W50D-002 -malli jonka ostin bulkkina Jimm's PC Storesta. Uskoakseni DK ja D -mallien välillä ei ole juuri mitään eroa, sillä speksit näyttävät ainakin minulle identtisiltä. En ole sitten varma, että tarkoittaako toi K lisänä tuossa nimessä ainoastaan, että kyseessä on Retailmalli sisältäen kaikki tilpehöörit ym?

4. teknis

teknis Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kyllä se on juuri noin.Sama asema,toisessa vain mukana tilpehöörit,toisessa ei.

Jaa tämä sivu