TDK-printable

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi CygnusX 05.12.2004.

1. CygnusX

CygnusX Guest

Olen käyttänyt varmuuskopiointiin alusta lähtien TDK Dvd-r 4x (TTG01) lättyjä,niitä hopeapintaisia joihin brändinimi painettu.Olleet mielestäni laadukkaita aihioita.
    Tilasin sitten Nierlestä pari cakeboxia samaa tavaraa,mutta printattavana versiona,mediakoodi kuitenkin tuo sama TTG01(kertoneeko se lopulta paljoakaan)
    Kymmenestä levystä nyt 5 kokeiltu ja poltto onnistuu moitteetta,mutta lue noita lättyjä ei mikään,ei edes ne polttanut asema(LG Gsa4120b,Fw A104).Lisäksi tökkii standalonella Panasonic S97 aina noin puolenvälin jälkeen.Silti samalla mediakoodilla seuraavaksi poltetut hopeanväriset TDK:t toimii moitteetta.
    Olisikohan sekundaerä kyseessä,muilla vastaavanlaisia kokemuksia?

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 07.12.2004
  2.  
  3. MissBlue

MissBlue Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu tuosta oli juttua jo aikaisemmin tuolla Nierle-ketjussa. Mulla on noita samoja levyjä, ei toimi ei. Jumittuu suunnilleen 3.5 gigan kohdalla, sitäkin ennen kauheasti virheitä levyssä. Roskaa mikä roskaa. Olen tuosta Nierlelle laittanut noottia.

4. nh1131

nh1131 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mulla samoja levyjä 8*nopeudella ja samat ongelmat
    Carolyn ilmoitti Nierlestä että kukaan ei ole koskaan moittinut TDK:ta kun annoin negatiivista palautetta nierleen levyistä...sanoi että firmware on väärä.

5. dominode

dominode Guest

Sattuihan kummasti...
    Tilattiin nimittäin juuri viikko sitten samaisia aihioita, TDK 8x printable.
    Poltot onnistui 4x nopeudella mutta mikään soitin ei vaan pysty noita levyjä lukemaan.
    8x nopeudella poltto taas epäonnistui noin puolessa välissä poltto prosessia.
    Firmwareista meillekin infottiin, mutta kun päivityksetkin oli jo hoidettu,niin vika ei ole soittimessa vaan levyissä.
    Saavatpahan vaihtaa toimivia tilalle...

Jaa tämä sivu