Kyllä tdk-levyjen pitäis olla aikas laadukkaita. Itelle on tulossa 100kpl lähipäivinä, joten sitten näkee.
Itselläni on kokemusta päälle 70:stä poltetusta TDK:sta ja kaikki ovat toimineet moitteetta aina tähän päivään asti. Erittäin laadukkaita ja yhteensopivia DVD-soitinten kanssa.
Joo ajattelin tilata wesellcd:eestä 2 25kpl Tdk dvd- r pakettia. En vitsi enempää tilata mutta säästääpä tuossakin jo rahaa kun yksi Tdk dvd-r levy maksaa kaupassa 3e. Mistä kaupatsa olette itse tilanneet levynne?
ensimmäisen 50 erän hain matkaltani jenkeistä. 25 kappaletta tilasin muitten tuotteitten ohessa sieltä wesellcd:stä. dvdman87: Huomioi wesellcd:n korkeat toimitusmaksut, eli kannattaa melkein tilata enemmän samalla kertaa tai sitten kaverin kanssa kimppatilauksena. Se kun on aika suolainen hinta se yli 50% jos tulee pelkkää postikulua.
oon laskenut että säästän sievoisen summan kun tilaan 2 25kpl tyhjiä tdk dvd-r levyjä postikuluja tulee 11e vaikka tilaan 2 25kpl dvd pakettia.
Ok. Eihän siinä sitten ole mitään probleemaa. Tosin, jos jonkun tutun saat siihen kimppaan niin saathan sinä vielä postikuluista aika mukavasti pois.
Kyllä ne muistaakseni vajaassa viikossa tuli. Iso oli eräkin, postikulut taisivat nousta 20€on, tosin kaverin tavarat kun tulivat siihen samaan niin sai osan postikuluista pois.
Mä tilasin wesellcd.comista 100kpl TDK DVD+R levyjä ja hyvin on toiminu. Toi wesellcd.com on kyllä hyvä paikka kun ne tulee postiennakolla. Paketti on tullut aina viikossa perille hyvin pakattuna.
Noniin, nyt on 100kpl TDK 8x dvd-r levyä. Plextorin polttavassa polttaminen sujuu mainiosti, mutta tällä lite-on:illa jumittuu polton loppuvaiheessa.
Noniin, nyt on 100kpl TDK 8x dvd-r levyä. Plextorin polttavassa polttaminen sujuu mainiosti, mutta tällä lite-on:illa jumittuu polton loppuvaiheessa.
Joo ite tilasin wesellcd:eestä 2 25kpl tdk dvd-r levyjä ja olen polttanut yhden tv sarjan dvd shrinkillä ja hyvin on onnistunut. Itselläni on necin polttava asema.