Mä oon ajatellut hankkia seuraavan kokoonpanon. Anna kommenttisi perusteluineen hankinnan järkevyydestä. - Kotelo: Performance One Mini P180 - EU - Emolevy: 775i945GZ - Prosessori: Core Duo 2 E6850 - Muistia: 1024MB ValueRAM, CL5 667MHz DDR2, 240-pin DIMM, kit (2x 512MB) - Kiintolevy: 80 GB, Barracuda 7200.10, 3.5", ATA/100, 2MB, 7200RPM - Näyttö: 17" TFT ScenicView P17-2, DVI, kaiuttimet, 14ms - Näppäimistö ja hiiri: diNovo Media Desktop Laser, USB kiitos!
Mihinkähän käyttöön kone tulossa? Mielenkiintonen kokoonpano... Oletko tarkotuksella micro-atx:ää rakentamassa? Muihin en ota kantaa, mutta kannattaa ainakin suunnitella uudelleen a) Keskusmuistin määrä: kannattaa se 2G ottaa XP:llekin (1G justiinsa XP:lle riittää, mutta ei uudemmille) b) Kovalevyn koko: saat pienellä budjetin nostolla huomattavasti isomman levyn, niin ja varmaan SATA levy kannattaapi ostaa [EDIT] No ehkäpä itse valitsisin jonkun muun emonkin
Mihin tarkoitukseen kyseinen kone on tulossa? Nettiselailuun? Näppäimistö-hiiriyhdistelmää älä missään nimessä osta ellei ole joku pakonomainen tarve saada juuri tuo.
Onko sen pakko olla M-ATX eikö voisi olla normaali ATX-emo? Koko hieman kasvaa, mutta muuten kyllä puollan tuota ATX:ää Toi on vanha emolevy parempiakin saa. Laita se budjetti ni katotaan mikä olisi hjuva
Pelaamiseenhan tuo ei sovellu ja niin vanhaa rautaa että ei paljoa kannata maksaa. Ilmeisesti käytettynä meinasit tuon ostaa...