1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Tarvitsen apua näytönohjaimen valinnassa

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi heikkin4 07.08.2005.

  1. heikkin4

    heikkin4 Member

    Liittynyt:
    07.08.2005
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen tässä konetta uusimassa ja tarvitsisin vastausta näytönohjain valinta ongelmaan. Onko mitään järkeä enää ostaa radeonin 9800- sarjan ohjainta jos käyttää konetta vähän pelailuun ja enemmän 3D-mallintamiseen (solidworks). Club3D:n AIW kortin ominaisuudet ja hinta kiinnostaa, koska siinä saa kaikki samassa paketissa, mutta ne ilmeisesti saa myös halvalla erikseen tarpeen mukaan? Ja sitten tästä väylä asiasta, kumpi väylä(agp, pci-e), kun en tule konetta päivittelemään ihan heti uudestaan.

    Prossuksi olen ajatellut AMD athlon 64, 939-kannalla vai suositteletteko
    754-kantaa? Hinta ois ainakin halvempi.
     
  2.  
  3. jonir21

    jonir21 Regular member

    Liittynyt:
    06.05.2005
    Viestejä:
    422
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    athlon 64 939 kantaa suosittelen, ja näytönohjaimeksi kannattaa tulevaisuuden kannalta valita pci-e väyläinen näyttis esim. x800 xt aiw, tai riippuu tietty minkä hintaluokan korttia ajattelit, mutta tolla pärjää pitkään.
     
  4. Threat

    Threat Active member

    Liittynyt:
    10.11.2004
    Viestejä:
    1,259
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Sanon nyt tähänkin väliin kuten olen sanonut jo mooooonelle muullekin, että tämänkaltaisille otsikoille ei nykyään annetaa enää paljon elinaikaa vaan se suljetaan armotta.
     
  5. heikkin4

    heikkin4 Member

    Liittynyt:
    07.08.2005
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mistäs näitä näytiksiä saa ja mihin hintaan?
     
  6. Evilfish

    Evilfish Guest

    www.jimmspc-store.fi mun mielestä ainakin :D
     
  7. heikkin4

    heikkin4 Member

    Liittynyt:
    07.08.2005
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo minun puolesta voitta jo sulkea tämän huonosti otsikoidun keskusteluaiheen(kahtokkaas olen amatööri vielä näissä hommissa), sillä sain jo tarvittavat tiedot. Kiitokset vastaajille. :D
     
  8. NUIJJA

    NUIJJA Active member

    Liittynyt:
    12.01.2005
    Viestejä:
    4,410
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    CLUB 3D R9800 PRO AGP 128 MB 256-BIT AIW 09.08.2005 130.79€

    Helsingin ja Lappeenranta/Imatran beesting.fi noutopisteistä voi noutaa verkossa tilatut tuotteet ilman mitään erillisiä lähetys/kuljetuskustannuksia.
     

Jaa tämä sivu