Hei kaikki! Yritin etsiä jonkin näköistä opasta siitä miten saan pelit (olen jo valmiiksi saanut pelit käännettyä koneelleni ISO tiedostoiksi) toimimaan muistikortilta... Kumma kyllä en haulla löytänyt, eli onko sivustoilta kyseistä opasta löydettävissä ja jos ei niin voisiko joku opastaa minut tässä foorumissa homman läpi? Itse en nuista tajua juurikaan mitään, elikkä aika simppelisti jos saisi ohjeet niin olisi mukavaa.. Kiitoksia vain paljon jo etukäteen!!
Ensiksi tarttet custom firmiksen ja sen asennus muut sähläykset on ihan oma lukunsa. Eli onko sinulla kustomi vai ihan Sonyn perus Firmware/system software niinkun siellä system informaatiossa lukee..
Siis system software version 3.6 lukee ja en siis oo vaihdellu tai päivitelly niitä ite ollenkaan... Elikkäs sonyn oma... Pitääkö mun siis vaihtaa se johkin toiseen?
Eli ainoa keino on Pandora. Katos toi linkki ja sieltä ne vaihtoehdot. http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/603065
Siis pandora pistää suoraan 3.71m33 firmwaren. Sen jälkeen kun se on PSPssä niin sit vaan päivittelet ja asennat 1.50 kernel add-on V2:sen Kaikki noi löytyy täältä