Riippuu vähän lähteestä. Mikrofonikikkailuja on helppo äänittää audacity:llä. Googleen audacity ja eka linkki.
No voitko tarkentaa. Jos haluat esim. äänittää musaa uudestaan, vaikka pienen pätkän, niin katsoppa esim täältä afterdawnista tai dawnload.fi. Mutta kyllä silloin olisi järkevämpi vain leikata tiedostosta se osa, minkä haluat. mutta sitten kun olet tarkentanut voin auttaa paremmin
siis esim. ku pelaan vaikka öö... no vaik runee ja siinähän on musaa. Nii ohjelman mil sitä vois äänittää
Audacity ja siitä sitten äänilähteeksi what-u-hear tai stereo-mix jos moisia ei löydy niin sitten johto äänikortin ulostulosta sisääntuloon ja nauhoittaa sitten tuota Line-in liitäntää audacity:ssä.
Taisit löytää vastauksen kysymykseesi gigee. Ja jos on vielä muuta kysyttävää niin rohkeasti kysymään vaan. =)
muuttaa ääntä? mitenköhän haluaisit sitä muuttaa? siellähän siinä aaudacityssä niitä kaikennäkösiä efektejä on joilla voit muutella sävelkorkeuksia, nopeuksia, bassonkorostuksia jne jne.
Siis jos itse puhuisin. Tätä on vaikea selittää salailemalla tarkoitusta joten tässä tulee: olen tekemässä runescape klaani videota ja haluaisin hieman puhetta. Joten olisiko mahdollista että kerote miten käy? Siis tämän tapaiseksi http://pofc.fi Odottakaa vähän aikaa että video lataa. (ekalla kerralla enemmän) ja jos käytätte internet explorea se lataa vain kerran ja mozillafirefoxissa aina
no haha on kyllä jollain ollu hauskaa... Eihän tuossa ees ollu taidettu kummemmin ääntä muokata. kuhan vaan vähän öris tuo puhuja. On kyllä jollain elämä kun tollasia jaksaa tehä No mutta siis audacityllä kyllä onnistuu äänen nauhottaminen ja muokkaaminen jos se on sitä mitä haluat. Siitä vaan lataamaan ja kokeilemaan.
juu no sti vaan maalaat sen koko halauamas alueen audacityssä ja painat yläpalkista: efektit ja sieltä sit sävelkorkeus. sieltä vaan madaltamaan.
Joo... Tai enhän mä tollast ajatellu mut uskon että noi ohjeet auttaa. Ainakin kuulostim hauskalta =)