Ku meikä pelailee Warrock-pelin korealaista versiota nimeltä mainitsemattomista syistä, niin niin, tulee monesti tälläsiä ongelmia kun; kattelen siellä kotisivuilla ja muuallakin kaikkea, esim täällä ht tp://warrock.nexon. com/Warrock2//Event /110428/syno psis1.html tossa on tuo teksti kohta jotai ei voi "maalata" ja kopioida että vois sen heittää esim google translatoriin, mutta sitte klikkasin hiiren oikealla ja " tarkastele elementtiä " Sitte tulee tommmonen joku jutska jolla voi jotenki tutkia tuota koko sivua ja tällee, kerran sain sillä sitte jotenki muutettua sen tekstiksi jota pysty kopioida ja sitte kääntää. En vaan enään muista että miten sen tein, eikä onnistu enään vaikka kuinka yritän, tämä oli paras mitä sille sain tehtyä ht tp://s.nx. com/S2/Game/WarRock/WarRock2/im age/information/epis ode4/txt_synopsis.gif Ei auta Osaisko joku kertoa jonku paremman konstin tähän mun ongelmaan tai tarkemman neuvon miten tuolla " elementin tarkastelulla " voi sen muuttaa tekstiksi jonka voi kääntää ????? Sori sekava teksti yms. Ois kiva jos joku auttais ps. katkasin noi linkit parista kohtaa ku ei voinu muuten postata niitä o__o
Poista sivun CSS-tyylitiedosto käytöstä esim. Web Developer Toolbar nimisellä addonilla jonka saa Firefoxiin. Sivun koodissa on tuo teksti hidden-atribuutilla, eli jos selaimesi ei pysty tulostamaan sivun kuvaa niin saat tekstin silti näkyviin. Toinen keino on yksinkertaisesti katsoa sivun lähdekoodi ja sieltä copy-pasteta teksti ja eikun kääntämään EDIT: Ensi kerralla panosta otsikkoon, laita otsikoksi ongelmasi, älä "tarvis vähä apua" tai "apua ongelman kanssa" tjsp.
Nojoo mä en osannu oikein muotoilla mun ongelmaa tuohon otsikkoon että sori vaan hirveesti, sun päivä meni nyt varmasti pilalle tuosta.. Kiitos vastauksesta kuiteski Edit: Ctrl + u näköjään saa instana ton lähdekoodin! Helppoa
Jos vaikka lukisit säännöt niin ei mene sun päivä pilalle.. http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717