cdrohlinge24 olis tilaus sisäs ja aattelin tuon summan maksaa pois. Pankkina Sampo. saajan tilinumero: täytetty bic/swift-koodi: täytetty pankki-/clearing-koodi: ???? (tarviiko mitään) saajan nimi, osoite, maa: täytetty viesti: täytetty ongelmana olis, et mitä täytyy laittaa Saajan pankin osoitetiedot-kohtaan?? nimi ja osoite, maa: ?? ..vai tarviiko enää mitään? ote pankin sivulta: Saajan pankin tiedot - Saajan pankin nimi on pakollinen tieto, mikäli pankin BIC/SWIFT-koodi ei ole tiedossa. Tallenna osoitetiedot (lähiosoite, kaupunki, maa) niin täydellisinä kuin mahdollista - Maa on pakollinen tieto. - Käytettävissäsi on 4 riviä a 35 merkkiä. Jos käytät pankkikoodi-kenttää, jätä rivi 3 tyhjäksi ja kirjoita pankin nimi, lähiosoite, paikkakunta- ja maatiedot riveille 1, 2 ja 4. Kiitoksia etukäteen
Ei sita pankin osoitetta valttamatta tarvitse tietaa. Clearing koodiakaan ei tarvitse tietaa, mutta sen voi laittaa jos sellainen on tiedossa. Pankin nimi olisi kylla hyva tietaa. Kylla ne sielta Sammosta soittaa jos eivat tieda mihin raha on menossa. Nuo kaikki ulkomaanmaksut tehdaan ihan manuaalisesti Sammon paakonttorissa. Itse siirtelin Sammosta rahaa tanne Englantiin enka tuota Clearingia osannut tayttaa. Raha nakyi seuraavana iltapaivana tililla.
aijaa...no, kai sen uskaltaa laittaa menemään. Kai sitten ilmoittavat, jos jotain puuttuu Saajan pankin nimi on pakollinen tieto, mikäli pankin BIC/SWIFT-koodi ei ole tiedossa ..eli toi BIC/SWIFT-koodi on täytetty. painetaas nappia sitten ja kiitoksia sulle
Pankki ottaa kyllä välityksestä aika ison summan. Joillekin käy Paypal ihan hyvin myös. Se toimii 38 maassa , itse maksoin sillä XP PRO:n , jonka nettikaveri osti minulle. Paypal otti alle 1€ välityspalkkion.
tuo on kyllä totta, muistaakseni ~7€ ..joka tapauksessa homma tulee aika edulliseksi (vertaa kotimaan levyhintoja)
Paypal, e-gold, stormpay, initgold, fleetpay, solarpay, moneybookers, netpay, webpay, payingez, assuredpay, paylaunch, dollardeliverys, newbank, jne...accountit tuntuu olevan vaan h4xoreiden listalla numero ykkösinä...joten tarkkana on syytä olla jos vähänkin isompia summia liikuttelee... EDIT: Paypal ei kyllä velota yksityis henkilöiltä ainakaan mitään jos maksaa paypal accountista toiseen...tai multa ei ainakaan oo ikinä menny mitään maksuja...ainoo on, että jos haluu siirtää rahaa paypal:ista pankkitilille suomeen, niin se maksaa 1 euron..