olen ostamassa konetta missä on geforce 6600 pci-e 256mb näytönohjain. keskusmuisti 1024mb, Intel® Pentium® 4 prosessori 640, 3.2 GHz, 2 MB cache, 800 MHz FSB PROSESSORI. Niin että toimiiko pelit tässä koneessa ja onko muuten tehokas. Pelit esim. Battlefiel2, counterstrike yms....vai pitäisikö olla esim.geforce 6600 näytönohjaimen tilalla vaikka Radeon X800 XL 256Mt.???????????????
toimii ne jotenkin, MUTTA hommaa toki parempi ku 6600!!! tai edes 800xl!! vähintää joku 6800 tai 7800GT tai radeon 1800... edit. tietenkin jos raha ei tee tiukkaa...
* Windows XP (32-bit) with Admin rights * 1.7 GHz Intel Celeron D / Pentium 4 or AMD Athlon XP/ Sempron or greater * 512 MB of RAM or more * 8x or faster CD/DVD drive * 2.3 GB free hard drive space or more * Video: DirectX 9.0c compatible (see video) * Sound: DirectX 9.0c compatible (Sound Blaster X-Fi series recommended ) VIDEO Video card must have 128 MB or more memory and one of the following chipsets: * NVIDIA GeForce FX 5700 or greater * ATI Radeon 8500 or greater TOLLEE LUKEE BATTLEFIELD2 SIVUILLA. JA NOITTEN MUKAA PITÄS TOIMII JA JOS SAA BF2:SEN TOIMII NI EIKS PITÄS TOIMII MELKEE KAIKKI PELIT?
Joo o, suosittelisin kyllä että ostaisit paremman kuin tuon GF6600. Ainakin tuosta x800xl minulla on vain positiivisia mietteitä. Ittelläni siis sellainen. Myös Mikromajasta Sapphiren x850xt hintaan 219e, joka on melko vähän kyseisestä näytönohjaimesta. x8** sarja tosin on jo vanha, mutta kyllä sillä BF2 pystyy kovillakin asetuksilla pelaamaan. Toinen valinta on sitten GF6800GT tai tuo GF7800GT joka tuossa mainittiin jo. Tässä linkkiä x850xt: http://www4.gnt.fi/scripts/DBMNet.d...=21052-02-20&V=3&ID=5055154&HINTA=215&LANG=0&
nuo taitaa olla minimivaatimuksia ja minimikoonpanolla pelit ei todellakaan kovin häävisti pyöri ja mielummin jotain uudempaa näytönohjain sukupolvea kuin tuo x800xl on jo vähän ominaisuuksiltaan "vanha"
nii joo noi on vähimmäisvaatimukset tohon pelii ja ei kyllä häävisti pyöritä jos on just sillee et toimii ... mut ei tos pelis pyydetä ku geforce 5500 ja mul olis 6600 ni eiks pitäs aika hyvin saada pelattua. http://www.pomi.fi/sak_tehomikro.html tos on linkki siitä koneesta minkä kait ostan.. mitäs mieltä ootte tai jos ei tota ni mitä konetta suosittelette mulle siihen 1000euron hintaluokkaa....mut eiks toi olis kaikin puolin tehokas pc?????
1600e... mene tuon rahamäärän kanssa mihin tahansa tietokoneliikkeeseen, niin saat melkoisen tykin rakennettua. Pelinopeutta ehkä tuplasti tuohon kokoonpanoon verrattuna.
Kannattaa kyllä tosiaan harkita että hommaisi 6800 tai 7800-sarjan kortin. Kyllä tuo perus 6600 alkaa auttamatta jäädä vähän tehottomaksi. Jos kerta aikeissa on käyttää konetta pääasiassa pelikäyttöön niin ehkä prosessorikin kannattaisi valita AMD:n valikoimista. Itselläni oli GeForce6600 kortti ja kyllä sillä pystyi tuota Batlefieldiä pelaamaan, mutta sai kyllä karsia vähän asetuksia.
jos laittaisit AMD alle kun noi 64 bittiset prossut on parempia. ja näyttiksen pitäisi olla vähintään 6600gt, samanlainen kuin minulla =)
hanki parempi ohjain kuin tuo 6600gt.. Nvidia on juuri julkaissut sille seuraajan joka on 7600gt. suorituskykyä paljon enemmän kuin 6600gt:ssä. Tai jos olet valmis sijoittamaan enemmän nvidian 7900gt joka maksaa 359e. sepä onkin jo sen verran tykki laite että graffat kaakkoon ja pelaamaan..
no kyllä pelailen ja surffailen netissä... että pitäs olla tilava kovalevyki...mut en mä niinku ´sillee pääasiassa pelaa...etsin enemmän sellasta konetta niinku mikä on suhtkoht tehokas ja sillä voi myös pelata useita pelejä...ja onko muuten radeon x700x hyvä näytönohjain??? jos jollain on antaa vinkkejä ni kertois mikä kone kannattais ostaa sellanen missä on tilaa ja on tehokas ja pystyy pelaamaan..muttei mikää hullun kallis...ehkä noin 1000euron luokkaa. Et ei tarvi ehottaa mitää hullun kalliita näytönohjaimii yms...ku en nii peli friikki oo, mutta pelaan sillee et käyn laneilla ja kotona pelailen mut en iha joka päivä....siis sellai kone mil pyörii pelitki...Harkitsin et menisin lapun kaa jonnekki ja sanoisin mitä koneesee kasataa.....laittakaa linkkinä sivu mis olis mulle sopiva kone...!!!
Jotakin tälläistä voisit ehkä harkita: http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/k...7,30448,10621x2,32464,15820,10864,31498,34087
jos tuohon 1000e hintaan ei tarvii monitoria niin silloin prossuksi athlon 64 3700+ ja näytönohjaimeksi vakkapa 7800/7900 tai x1800 vahntään.