Niin hei Tarvitsisin täs Grafiikka jutus abua, en pysty pelaamaan oiikee kunnol ku lagittaa vaiks pinni on 5 siis Counter-Strike: Sourcessa, mut iha sama täs tiedot:: Suorittimen tiedot: Toimittaja: GenuineIntel Nopeus: 1296 Mhz 1 looginen suoritin 1 fyysinen suoritin HyperThreading: Ei tuettu FCMOV: Tuettu SSE2: Tuettu Verkon tiedot: Verkon nopeus: Windowsin versio: Windows XP (32 bittiä) NTFS: Tuettu Näytönohjain: Ajuri: Intel(R) 82852/82855 GM/GME Graphics Controller DirectX-ajuri: ialmrnt5.dll Ajurin versio: 6.14.10.3865 DirectX-ajurin versio: 6.14.10.3865 Ajurin päivämäärä: 2 Heinäkuu 2004 Työpöydän värisyvyys: 32 bittiä/pikseli Näytön virkistystaajuus: 60 Hz DirectX-näytönohjain: Intel(R) 82852/82855 GM/GME Graphics Controller Toimittajatunnus: 0x8086 Laitetunnus: 0x3582 Näyttöjen lukumäärä: 1 Loogisten näytönohjainten lukumäärä: 1 SLI- tai Crossfire-toimintoja ei tunnistettu Ensisijainen näyttötarkkuus: 1280 x 800 Työpöydän näyttötarkkuus: 1280 x 800 Ensisijainen näytön koko: 12.60" x 9.45" (halkaisija 15.75") 32.0 cm x 24.0 cm (halkaisija 40.0 cm) Ensisijaista väylän tyyppiä ei tunnistettu Ensisijainen VRAM: 64 Mt Tuettuja MSAA-tiloja ei tunnistettu Äänikortti: Äänikortti: Realtek AC97 Audio Muisti: Käyttömuisti: 479 Mt Muut: Käyttöliittymän kieli: Finnish (suomi) Mikrofoni: Not set Tallennusvälineen tyyppi: DVD Kiintolevytilaa yhteensä: 38146 Mt Suurin vapaa levylohko: 8733 Mt Käyttöjärjestelmä asennettu: touko 10 2005 Asennetut paketit: Firefox,OpenOffice,Windows Firewall ja tota oon kokeillu vaihtaa niit juttui mutta se valittaa et se vaikutti musitii sit jotain numeroita ja sit lopus luki: muisti ei voi olla "read"
Tolla koneella ei kyllä css:sää pitkälle pelata ehkä sen lagituksen kanssa. Onhan niitä low fps conffeja olemassa, semmoiset ovat esim AinaPäähän conffit.
Mut mulla toimii kaikki muut paitsi ne normaalit kentät, esim. de_dust2 siis se toimii mutta vaan lagittaa yleensä mun pingi on kyl 5 , mutta sit en vaa voi vaihtaa niit grafiikka asetuksii
Koneesi tehot riittävät juuri ja juuri tuon pelin pyörittämiseen minimi asetuksilla(jos edes sillä). Se on se syy miksi peli jumittaa. Määritä kaikki graaffiset asetukset pelissä minimiin mukaanlukien resoluutio niin ehkä tuo pyörii pikkusen paremmin, mutta siedettävällä tasolla tuota peliä et saa kyllä pyörimään tuolla kokoonpanolla. DirectX :n voisi kyllä koittaa päivittää. Näemmä koneessasi on DirectX 6. Ja yksi viesti samasta aiheesta riittää!
mite mä päivitän Direct x? ja miten mä pystyn laittaa pienemmäl "resoluutioit" ku koitan laittaa CS kaut ni se jotai valittaa sitä ei tuo vaikutti musitiin ja muisti ei voi olla "read"