Joo elikkä olisin myymässä xbox360 konsoliani. Tarkempia tietoja: Xbox360 Halo edition (muistaakseni 20Gb? korjatkaa jos olen väärässä, takuu vielä voimassa, selvitän vielä kuinka pitkään kunhan pääsen kotia) 2kpl Ohjaimia 2kpl Play & Charge kit Call Of Duty: Modern warfare ja world at war Ghost Regon 2 GTA IV Medal Of Honor airborne Halo 3 Left 4 Dead Jos jollakin on hinku saada xbox + pelejä niin laittakaa hintaehdotuksia tästä paketista mielellään en rupea erikseen myymään vaan koko paketti suoraan.
Mieluiten en ala myymään erikseen, mutta jos en saa pakettia myytyä niin voinhan sit harkita erikseen myymistäkin.
olen ajatellut näin et peli 35€ Kpl eli 7 x 35€ = 245€ Xbox360 = 100€ 2kpl ohjaimia + 2kpl P&C = 100€ Jolloin paketin hinta ois 445€
Ihan ok hinta varmaan jos yksittäin myyt, mutta paketissa odottaisin alle 30€ kpl peleille. Ainahan sitä saa enemmän jos yksitellen jaksaa myydä.
Niin? tuoll näkyy olevan esim tuo Call Of Duty: Modern warfare 51€ ja ite myyn 35€... mun mielestä ihan ok ? jos haluat käy ostaa liikkeestä käytettynä 40€
No katseleppa muiden pelien hintoja kuin Call of Dutyjen Täältä löytyy CoD 4 halvemmalla kuin sinulla.
täh... ja minä oon tyhmänä ostanu liikkeistä kalliilla tuleeko nuo pelit muka oikeasti perille jos tuolta tilaa? Niin ja se tärkein pystyykö tilaamaan postiennakolla? edit. tuollahan lukeekin et postiennakolla 3,95€ jospa taidan sittenkin pysyä tuossa xboxissa ku ei sitä saa myytyä itteäni tyydyttävään hintaan kun sai ite maksaa konsolista ja parista pelistä aikoinaan noin 500€ Jos sit ostais tuon kaveriksi sen PS3:sen. Perseestä xboxin live maksut -.-
juha123, - Afterdawn ei ole huutokauppa, ilmoituksessa pitää olla selvä hintapyyntö esillä - Myynti-ilmoitukset on sallittu vain markkinapaikassa, eli ei ilmoituksia muualle foorumilla LUE: Myyntialueen erikoissäännöt