Eli, Olis hakusessa hyvä fps tyylinen tarkka-ammuntaan / muuhun taktiseen touhuun sijoittuva peli. Haen jotain sen tyylistä kun AA (Americas Army) , mutta sellaista jossa olisi vähemmän odotusaikoja (esim kuoleman jälkeen) ja juuri tarkka-ammuntaa enemmän (Pelissä siis voisi olla enemmänkin aseita tietenkin, mutta mahdollisuus olla "sniper") , ei siis kumminkaan mitään CS tyylin räiskinää. Kentät saisivat olla aika isoja kanssa. CoD ja BF sarjat eivät uponneet. Eli kellään hyviä ehdotuksia? Niin joo, kone on suht koht ok, ei pitäisi olla ongelmia, ja peliä pitäisi pystyä pelaamaan netissäkin (Myös yksinpeli olisi hieno + ) .
Meinasin kanssa ehdoittaa DoD:S:ia, mutta jos ei oikein tykkää CS-tyyppisestä räiskinnästä, ei tämäkään välttämättä pure. Kentätkään eivät ole kovin isoja. Tietysti kokeilla kannattaa aina, jos sitä vaikka oppisi tykkäämään . Sniper Eliten tekijöillä on ollut selvästi selkeä ja hyvä idea, mutta toteutus oli jotain hirveää. Käyttöliittymä huono, grafiikat vuosituhannen alusta, seikkailu vahvasti putkimaista, eikä ampumisessa ollut yhtään henkeä. Paras sniper-peli, mihin olen pitkän peliurani aikana törmännyt on BF1 tai/ja BF2 netissä. Laajat kentät, monipuolinen maasto, suhteellisen tasapainoiset aseet, ja kaikkein tärkeintä: snipaaminen vaatii jonkinverran kärsivällisyyttä. Yliluonnollisella näöllä varustetut botit vievät kaiken ilon snipaamisesta yksinpelissä, mutta moninpelissä lone wolf saa todellakin olla rauhassa, jos kärsivällisyyttä ja taitoa riittää. Kannustankin kokeilemaan uudestaan, etenkin jos kokeilit vain yksinpeliä.
Kiitos kaikille vastaajille :> Olen BlasterX:in kanssa samoilla linjoilla yleisesti joten päätän antaa BF2 uuden yrityksen, tosin luettuani Red Orchestra: Ostfront 41-45 arvostelun, kiinnostuin tästä heti. Nyt sitten ***tuttaa lievästi sanottuna että oma kortti ei jostain syystä toimi steamin kanssa. Pitää mennä lataamaan Global Cashille (erittäin hyödyllinen maksukeino netissä , toimii kaikkialla ja on tavallaan "prepaid" kortti, jolloin ei haittaa jos joku sattuu tilisi tyhjentämään. Suosittelen kaikille jotka maksavat paljon netissä) pari euroa lisää heti huomenna että saisin tollaisen. Ainakin arvostelun mukaan vaikutti "just oikeelta" mulle