Oho sehän kuulostaa englannilta, ranskalta, italialta, ruotsilta ja japanilta yhtäaikaa. Aika monikansallista! :ö No ei se mittään. En minä ite paremmin ossais möngerttää.
Ei prkl.... Osaa olla huono ulosanti englanniksi, josko tuo nyt ei kyseisen henkilön vahvin puoli ole suomeksikaan.
Hmm minusta tuo kyllä kuulostaa ihan hyvältä enkulta :| Paitsi kyllä tuo "puhevika" kuuluu tuossakin.. Kyllä se Mikan ja Kimin voittaa
Tuon ja monen muun asian lisäksi minua todella ihmetyttää kuinka todella tyhmiä me suomalaiset olemme kun valitsemme presidentiksi Tarja Halosen? Onko todellakin yli puolet suomalaisista sitä mieltä, että Tarja Halonen on parasta mitä Suomesta löytyy? Ei auta muuta kuin tyytyä kohtaloon, mutta kyllä vähän hävettää.
juu kans sitä mieltä että jos nyt ei ihan sensaatiomainen presidentti oo ollu nii sais vaihtua aina joka vaaleissa uus. Tai sit ainakii sais vaalikauden lyhentää beljään vuoteen.
Käy selväksi että Tarja ei edes 2 vuoden "tutkimisen" jälkeen tiedä mitä globalisaatio on. Luulee että se on Suomelle hyväksi vaikka työpaikathan se vie. Onneksi haastattelija oikaisee Tarjan käsitykset. Että silleen.
Kyllähän tuo presidentti on yleinen häpeä koko suomelle. Ei vaan mahdu mun nuppiin miten tuota joku on voinut äänestää.
Jos muuten haluaa toiselle vastaäänen niin kannattaa mielumin aina äänestää vastaa eli jotain muuta ehdokasta kuin jättää äänestämättä.
Tässä toisessa videossa Halonen on ulkoministeriön myynninedistämistilaisuudessa ilmeisesti pakolla paikalle raahattuna puhumassa Suomen vientiteollisuuden puolesta kansainväliselle medialle viime vuoden lopussa. Tilaisuus alkaa niin että Halonen hypistelee kännykkäänsä ja sanoo Nokia-puhelimensa olevan jumissa. Velttoudessaan ja sekavuudessaan erikoinen esitys myyntipuheeksi. Yrittäkää saada selvää "englannista": http://formin.finland.fi/broadcast/viewFeed.asp?broadcastid=186