Minulla olisi tarve saada halpa tallentava DVD-soitin jolla saisi tallennettua DVD-RW levylle ns. pelikanavalta, joka vanhassa Saloran tv:ssäni on "E2" (eli kaksi kanavaa nollasta taaksepäin)... On tullut jo jonkin verran etsiskeltyä sopivaa laitetta mutta en edes tiedä mitä ominaisuuksia siinä laitteessa pitää olla että kyseinen homma toimii. Pixmaniasta jo löytyi melko lupaava tuote mutta en tiedä sopiiko se tarkoitukseen tai onko Pixmaniasta edes luotettavaa ostaa mitään. Siinä siis tuote jonka löysin: http://www.pixmania.com/fi/fi/2834325/art/airis/tallentava-dvd-soitin-l10.html Kiitokset.
Eiköhän tommonen perus tallentava DVD soitin käy tohonkin hommaan. Pelikanavahan on vain yks kanava, esim meidän vanhassa E1 TV, E2 PS2/x360, E3 DVD.. Muut korjatkoon jos olen väärässä.
kyllähän tuolla pärjää hyvin eikä ole hinnalla pilattu. mutta noissa talentavissa on vain se ongelma että laite muuttaa kuvan moneen kertaan erinlaiseen muotoon ja heikentää kuvan laatua. itse käytän tuohon tarkoitukseen tuiki tavallista LG taulu tv:tä, läppäriä ja frapsia niin saa paljon yksinkertasemmin ja halvemmin nuo koneelle ja sieltä sitten sinne levylle, vaikka veikkaan että laitat ne levyltä heti koneelle?