Etsin tallentavaa DVD soitinta kovalevyllä. Käyttötarve olisi seuraava : Minulla on kotona satelliitti jota ohjailen combo digiboxilla. Haluaisin liittää siihen nyt sitten DVD soittimen jolla kykenen kopioimaan sekä satelliitti lähetyksiä että antenniverkosta tulevia lähetyksiä. Sitten haluaisin vielä kopioida parhaat ohjelmat dvd levyille. Löytyykö tällaisia DVD soittimia???
Tarkoitin siis että tallentaisin ensin ohjelmia laitten kovalevylle ja sitten ehkä joitain parhaita kopioisin sieltä DVD levyille
Kyllä noita on olemassa. Itselläni on yksi daewoon soitin, jolla pystyy siirtämään tallennukset kiintolevyltä dvd-lle (DAEWOO DHR-8105). Tuota soitinta tuskin enää valmistetaan, mutta vastaavia soittimia LSI:n tekniikalla on useita markkinoilla http://www.lsi.com/
Kiitos vastauksesta temi. Mulle vaan on hieman epäselvää se että kun mulla on tuo combi digiboxi ja jos kytken siihen tallentavan DVD:n niin täytyykö tässä DVD soittimessa olla viritin vai toimiiko kaikki myytävät mallit suoraan digiboxin perässä. Toimiiko esim tällainen malli satelliitti - antenni combi boxin perässä : http://www.pixmania.com/fi/fi/534219/art/lg/tallentava-dvd-soitin-rh.html#fichetechnique
Kyllä noissa dvd-soittimissa on viritin, mutta todennäköisesti tuossa linkin soittimessa analoginen, mutta sillä pystyy nauhottamaan digiboxista tulevaa kuvaa sillä ehdolla, että digiboxi on sillä kanavalla mistä nauhoitetaan ja tallentavasta dvd-soittimesta valittu tallennuslähteeksi AV-kanava. Ajastustallennuksessa on ajastin kytkettävä molemmista laitteista.
Ukki lainaa hyvää otsikkoa. Eli mulla olis tarvis sellaista kovalevytallenninta, johon voisin siirtää elokuvia ym. Handanin tallentavalta digiboxilta, sekä voisin hiukka editoida (mainokset pois jne.) ja poltella sitten dvd:lle? Nämä lienee ainoat kriteerit, tietysti mitä edullisempi, sitä parempi.
Elokuvien suora siirto ei minun tietääkseni toimi digiboxin ja dvd/kovalevy-tallentimen välillä. Siirto tulee onnistumaan vain toistamalla Handanilla elokuva ja tallentamalla se DVD/Kovalevy-tallentimen kovalevylle. Joissain tallentavissa digiboxeissa on mahdollisuus siirtää elokuvat suoraan tietokoneelle ja muokata niitä edelleen ja vaikka tallentaa ne DVD:lle Omassa daewoon dvd/kiintolevy tallentimessa on tuo mainosten poisto-ominaisuus (Ohjekirjan mukaan: Nimikkeiden muokkaus) Ohjekirjassa sanotaan näin: Voit käyttää tätä ominaisuutta poistamaan mainostauot toiston aikana lisäämällä kohtausmerkit mainostauon alkuun ja loppuun ja piiloittamalla luodun kohtauksen
Onko kellään tietoa combo-digiboxeista, jossa on samaan laatikkoon integroitu kaapeli-TV digiviritin kortinlukijalla (DVB-C), kiintolevy ja tallentava DVD-asema?